به گزارش خبرنگار ایرنا غلامرضا شریعتی روز چهارشنبه در نشست شورای اشتغال اندیمشک با حضور معاونان حوزه استانداری و جمعی از مدیران ارشد این استان با ابراز نگرانی از نرخ بالای بیکاری در شهرستان اندیمشک افزود:در شهرستانی مثل اندیمشک با قابلیت های فراوان نرخ 34 درصدی بیکاری نگران کننده است.
وی اظهار کرد:این منطقه با دارا بودن رودخانه های خوب ، قرار گرفتن در مسیر آزاد راه شمال جنوب و سایر ظرفیت ها در زمینه تولید ثروت حائز اهمیت است که باید به آن توجه شود ضمن اینکه رهاسازی پادگان های نظامی اطراف این شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد چرا که زمین های در اختیار این یگان های نظامی نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارند.
شریعتی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در این راستا گفت:زمین های در اختیار این یگان های نظامی باید طبق قانون و قاعده واگذار شوند تا در زمینه ایجاد اشتغال مورد استفاده قرار گیرند.
استاندار خوزستان با بیان اینکه اگر در این زمینه به درستی تصمیم گیری شود بسیاری از دغدغه ها مرتفع خواهد شد گفت:هیچ کس نباید حق مردم را نادیده بگیرد و مدیران استان باید در این خصوص بیشتر تلاش کنند.
وی افزود:خوزستان از نظر میزان اعتبارات رتبه چهارم ا در کشور داشت که با تعامل و تلاش نمایندگان برای افزایش بودجه استان به رتبه اول صعود کردیم.
شریعتی با بیان اینکه وقتی مردم ببینند چهار پروژه در منطقه اجرا شد و اشتغال ایجاد شده اعتماد بیشتری نسبت به مسئولان خواهند داشت افزود:عملکرد ضعیف مدیران موجب بی اعتمادی مردم و سست شدن پایه های نظام می شود.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.