به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی پالایشگاه آبادان علیرضا امین بیان کرد:رزمایش همدلی مومنانه کارکنان شرکت پالایش نفت آبادان بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب در پی شیوع و گسترش ویروس کرونا در سطح کشور و توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه در آبادان انجام شد.

وی ارزش هر بسته معیشتی را ۲ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: هر بسته معیشتی شامل برنج ایرانی، رب‌گوجه‌فرنگی، ماکارونی، حبوبات و روغن مایع است.

امین گفت :در راستای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و همبستگی اجتماعی، شرکت پالایش نفت آبادان به منظور بسترسازی فرهنگی و همدلی بیش از پیش جامعه و در راستای مسوولیت‌های اجتماعی خود به این پویش فرهنگی پیوسته است.

وی بیان کرد: این میزان کمک در راستای توصیه رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده در شرایط اقتصادی موجود انجام شد.

موارد مثبت از بیماری کووید ۱۹ یا ویروس کرونا از اواخر بهمن پارسال در کشور مشاهده شد و شیوع این ویروس بر بیشتر فعالیت‌های اقتصادی، آموزشی، اداری اجتماعی و فرهنگی خوزستان تاثیر بسیار بالایی گذاشته است. این ویروس اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر۹۸) در شهر ووهان چین گزارش شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.