محراب عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای تأمین خوزستان از فردا فقط داروخانه‌ها، سوپرمارکت‌ها، میوه‌فروشی‌ها، نانوایی‌ها، قصابی‌ها و مراکز عرضه مرغ و ماهی اجازه فعالیت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه این اصناف نیز برای فعالیت ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند، افزود: فعالیت این اصناف مشروط به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دستکش است لذا در غیر این صورت پلمب می‌شوند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول عنوان کرد: هایپرمارکت‌های شهرستان نیز فقط در بخش سوپرمارکت با رعایت موارد بهداشتی اجازه فعالیت دارند.

عبدالهی تصریح کرد: از فردا فعالیت گشت‌های نظارت به منظور بازرسی از سطح بازار و اصناف شهرستان تشدید می‌شود بنابراین در صورت مشاهده تداوم فعالیت اصنافی که ملزم به تعطیلی هستند این واحدهای صنفی پلمب خواهند شد.

وی یادآور شد: انتظار داریم اصناف و مردم همچون فروردین‌ماه همکاری لازم را در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا برای قطع زنجیره انتقال کرونا داشته باشند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول اضافه کرد: طبق مصوبه شورای تأمین استان، این تعطیلی از روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه تا پایان هفته است و روز جمعه درباره تداوم یا عدم تداوم تعطیلی از سوی شورای تأمین تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش مهر، به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی و با تصمیم شورای تأمین استان به منظور مدیریت بیماری کرونا، تا پایان هفته جاری ادارات، بانک‌ها و اصناف غیرضروری در شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی، حمیدیه، دزفول، مسجدسلیمان، شوشتر، هویزه و هندیجان تعطیل شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.