نگار افشین روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پس از تاکید رهبر معظم انقلاب بر کمک مؤمنانه در سخنرانی نیمه شعبان، شاهد جلوه‌های زیبایی از ایثار و همدلی مردم هستیم.

وی افزود: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، چای، ماکارونی، تن ماهی و دیگر اقلام غذایی است که در اختیار خانوارهای کم درآمد و آسیب دیده از کرونا قرار می‌گیرد.

افشین، با بیان اینکه با همدلی و مشارکت همه جانبه در کنار محرومان و نیازمندان جامعه هستیم گفت: تمام هیاتهای کاراته در خوزستان در این زمینه فعال شده‌اند تا شرایط بحرانی کرونا آسیب کمتری به اقشار کم برخوردار وارد کند.

سرپرست هیات کاراته خوزستان بیان کرد: این کمک‌ها در چند مرحله و تا پایان ماه مبارک رمضان بین چند  هزار خانوار شناسایی شده توزیع خواهد شد.

وی با قدردانی از جامعه پزشکی خوزستان که در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند گفت: مردم همیشه در صحنه خوزستان پس از فرمایش رهبر معظم انقلاب در قالب کمک مومنانه، پویش خوبی را درخوزستان با محوریت ارگان‌های مختلف تشکیل داده‌اند. 

به گزارش ایرنا با شیوع ویروس کرونا در خوزستان، گروه‌های جهادی و مردمی در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و فرمایش ایشان در خصوص مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به اقشار نیازمند، پای کار آمده‌اند و با تهیه و توزیع اقلام معیشتی سعی در کمک به نیازمندان استان دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.