محمد نجاتی‌پور جمعه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با طغیان ویروس کرونا در بخش میداود مواجه شده‌ایم به همین دلیل باید برای کنترل و جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری اقدامات سخت گیرانه و محدود کننده‌ای اعمال شود.

وی افزود: در این راستا ادارات این بخش در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده تعطیل می باشند ضمن اینکه در این ایام فعالیت بازار و اماکن تجاری بخش میداود نیز ممنوع خواهد بود.

فرماندار باغملک تاکید کرد: جاده ارتباطی این بخش به سمت شهرستان رامهرمز نیز که اواخر هفته گذشته مسدود شده بود همچنان بسته‌است.

رییس شورای سلامت باغملک با درخواست از مردم برای همراهی بیشتر با ستاد مقابله با کرونا تصریح کرد: مردم با ماندن در خانه و پرهیز از ترددهای غیرضروری نقش بسزایی در شکست کرونا دارند.

وی در ادامه گفت: کماکان هرگونه تجمع و برپایی مراسم تشییع، ترحیم و جشن ممنوع بوده و با برپاکنندگان این مراسم از سوی مراجع قضایی قاطعانه برخورد می‌شود.

نجاتی‌پور افزود: شوراها و دهیاران مکلف‌اند در صورت مشاهده هرگونه آماده‌سازی تجمع، گردهمایی و مراسم، ابتدا بانیان را به لغو آن ترغیب کنند و در صورت امتناع برپا کنندگان، در اولین فرصت به بخشداری های مربوطه اطلاع رسانی کنند تا اقدامات قانونی در این زمینه‌ انجام شود.

میداود از بخش‌های تابعه شهرستان باغ‌ملک در استان خوزستان است که طبق سرشماری سال ۹۵ حدود ۲۳ هزار نفر جمعیت دارد.

موارد مثبت از بیماری کووید ۱۹ یا ویروس کرونا از اواخر بهمن پارسال در کشور مشاهده شد.شیوع این ویروس بر بیشتر فعالیت‌های اقتصادی ، آموزشی ، اداری اجتماعی و فرهنگی خوزستان تاثیر بسیار بالایی گذاشته است.ویروس کرونا یا کووید ۱۹ اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر۹۸) در شهر ووهان چین گزارش شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.