به گزارش ایرنا امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در جنوب غرب چهارشنبه در آیین تحویل این بسته های غذایی به کمیته امداد برای توزیع در مناطق محروم استان در سرسرای مهر ارتش در اهواز اظهار داشت: رژه امسال ارتش جمهوری اسلامی مانند سال گذشته به نسبت سال های قبل متفاوت بود و به صورت ویژه در راستای خدمت رسانی به مردم استان برگزار شد .

وی افزود: همچنین سال گذشته سیل به برخی مناطق استان خسارت هایی وارد کرد که رژه روز ارتش با محوریت خدمت برگزار شد چرا که هیچ اقدامی با ارزش تر از خدمت به مردم نیست.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در جنوب غرب ادامه داد: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در راستای کمک های مومنانه، برنامه های مختلفی برای خدمت به مردم در دستور کار قرار گرفته است. وی تصریح کرد : تمامی شعارها برای خدمت به مردم باید در میدان عمل نیز ثابت شود و امروز توزیع ۲ هزار بسته غذایی یکی از اقداماتی است که برای کاهش آلام مردم انجام شده و این مسیر همچنان ادامه دارد .

امیر سرتیپ دوم بیدادی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود فرمودند ارتش مجموعه ای از ارزش‌های اسلامی است و این توصیف گهربار باید توسط مردم نیز احساس شود و این اتحاد و همدلی را به رخ جهانیان بکشاند.ارتش در هر نقطه ای که ملت شریف ایران نیازمند کمک باشد با تمام ظرفیت حاضر خواهد شد.

همچنین مرتضی موصلی مدیر کل کمیته امداد خوزستان در این آیین اظهار داشت : در این روزها صحنه های زیبایی از رشادت های نیروهای مسلح بخصوص ارتش را برای خدمت به مردم استان شاهد هستیم و این احساس مسوولیت و همدلی ستودنی است .

وی افزود : ارتش در دوران مقدس و  بحران های مختلف نظیر سیل و زلزله همواره با تمام ظرفیت در کنار مردم بوده و در روزهای مقابله با ویروس کرونا نیز از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم دریغ نکرده است .

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: برخی از خانواده‌ها از نظر اقتصادی در شرایط مناسبی نبودند و این بیماری به آن ها آسیب های بیشتری وارد کرده است و بی شک این حمایت ها می تواند بخشی از مشکلات آن ها را برطرف کند .

وی بیان کرد : یکی دیگر از اقداماتی که برای کمک به خانوارهای نیازمند به همت ارتش در دستور کار قرار گرفته پخت و توزیع غذای گرم در آستانه فرا رسیدن ماه رمضان است.

موصلی اظهار داشت : پخت و توزیع ۱۶ هزار پرس غذای گرم در این طرح پیش بینی شده است.

ویروس کرونا موسوم به « کوید ۱۹» اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.