سجاد بهمئی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از آغاز پویش رسانه‌ای رزمایش بزرگ کمک مؤمنانه در استان خوزستان خبر داد و افزود: رسانه‌ها به طور شبانه‌روز در تمام عرصه‌ها به عنوان نیروهای خط مقدم با انعکاس اخبار زمینه‌های رشد، آموزش و حل مشکلات را در جامعه فراهم کردند.

وی با بیان اینکه فعالیت شبانه‌روزی خبرنگاران در این بحران باعث افزایش امید و افزایش اطلاعات عمومی و بهداشتی و تسهیل در ارائه خدمات شده است، ادامه داد: در رزمایش کمک مؤمنانه کمیته‌ای به نام (رسانه و اطلاع‌رسانی) تعریف شده است که در این راستا و همچنین لبیک به فرمان رهبری معظم حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برای کمک به رزمایش مؤمنانه، رسانه‌های فعال و جهادی خوزستان در پویشی شور رسانه‌ای را به نمایش خواهند گذاشت.

بهمئی تصریح کرد: در این پویش خبرنگاران، عکاسان و سایر اصحاب رسانه با ثبت صحنه‌های ایثار، همدلی مردم و خدمت صادقانه در رزمایش کمک مؤمنانه، انعکاس این رویدادها موجب اعتمادسازی جامعه به رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری خواهند شد.

وی در ادامه بیان کرد: رسانه‌های فعال استان به خصوص خبرنگاران جهادی از زمان شروع بحران کرونا هم پا و در کنار جهادگران درمان و نیروهای مخلص و جهادی سپاه و بسیج و دیگر فعالان در این بخش توانستند زیباترین صحنه‌ها را در بدترین بحران به ثبت برسانند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان خوزستان یادآور شد: در این بحران سوژه‌های خبری و گزارش‌های بسیار زیبایی توسط فعالان رسانه‌ای استان، با هوشمندی و دقت نظر بالا در حوزه‌های مختلف که نشان‌دهنده همدلی، اتحاد و کمک‌های مؤمنانه مردم خوزستان در این بحران بود به نمایش گذاشته شد که جای تشکر و قدردانی دارد و در آینده قدردان زحمات همه زحمتکشان رسانه خواهیم بود.

وی در ادامه به فرا رسیدن ماه رمضان اشاره و بیان کرد: رزمایش کمک مؤمنانه با هدف کمک‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر در بحران ویروس کرونا به صورت ملی در حال اجرا است.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها با ایجاد شور رسانه‌ای کمک‌های مؤمنانه را به نمایش در آورند، افزود: پویش رسانه‌ای رزمایش کمک مؤمنانه توسط بسیجیان فعال رسانه استان آغاز شده و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.