سرهنگ الماس تیموری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در بحث شیوع بیماری همه‌گیر کرونا که به تمام زیرساخت‌های موجود در جامعه حمله می‌کرد، ۱۷ اسفندماه سال گذشته «قرارگاه بسیجی شفا» را با هماهنگی بسیج جامعه پزشکی خوزستان و دانشگاه علوم پزشکی اهواز تشکیل دادیم.

سرپرست بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان افزود: در این قرارگاه ۱۱ کمیته از جمله پزشکان، نقاهتگاه، بسیج رسانه، سازندگی، فرهنگی و اصناف تشکیل شد.

وی با بیان اینکه وظایف محوله به هر کمیته ابلاغ شده است، تصریح کرد: با برگزاری جلسات و اعلام نیاز دانشگاه بر اساس اولویت‌های مورد نظر آنها را به بسیج اقشار ابلاغ کردیم تا اقدامات لازم را انجام دهند.

تیموری با اشاره به اینکه از همه ظرفیت‌های بسیج اقشار استفاده شده است، بیان کرد: از تمامی امکانات برای بخش‌های مختلف بهره‌مند شدند و حتی تولید ماسک و البسه پزشکی را راه‌اندازی کردیم.

سرپرست بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان خبر داد: سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان حدود ۷۰۵ تخت نقاهتگاهی را در ۱۸ شهرستان خوزستان راه‌اندازی و فعال کرده است.

وی بیان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر فعال شدن پویش مؤمنانه توزیع اقلام بهداشتی برای خانواده‌های نیازمند را در دستور کار قرار دادیم.

سرپرست بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان تصریح کرد: به دنبال این هستیم که در ماه مبارک رمضان نیز یک بسته حمایتی میان خانواده‌های نیازمند توزیع کنیم.

وی در پایان گفت: از خانواده و پرسنلی که درگیر مستقیم مبارزه با کرونا هستند با اهدای گل، شیرینی، کارت هدیه و لوح تقدیر از آنها تقدیر می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.