سردار حیدر عباس‌زاده پنجشنبه شب در حاشیه افتتاح کلانتری ۱۴ خرمشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعداد زیادی سلاح غیرمجاز در اختیار برخی افراد است، افزود: نیروی انتظامی تلاش فراوانی برای جمع‌آوری این اسلحه‌ها داشته است.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: برخی از عاملان تیراندازی در مناسبت‌ها و هنجارشکنان نظم و امنیت نیز دستگیر شده‌اند.

وی به کشف ۶۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در۲۴ ساعت گذشته در خوزستان اشاره کرد و گفت: طی ۲ عملیات پلیسی ۴۷۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان امیدیه و ۱۵۰ کیلوگرم مواد در بهبهان کشف و ضبط شد.

سردار عباس زاده از کاهش چهار درصدی سرقت در سال گذشته در استان خوزستان خبر داد و اظهارداشت: در سال گذشته کشفیات نیروی انتظامی در استان نسبت به سال‌های قبل افزایش پیدا کرد و در سالجاری نیز برنامه‌های خوبی برای کشف مواد مخدر و سایر موضوع‌ها پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به شناسایی تهدیدها و آسیب‌های خوزستان افزود: براساس نیازمندی‌های مردم در حوزه امنیت عمومی، کاهش جرایم خشن و سرقت‌ها برنامه‌های جامعی تدوین و اجرا  شده و در سه سال گذشته شاهد کاهش جرایم خشن در خوزستان بودیم.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه جزو ۲ استان با بالاترین کشفیات در سطح کشور بودیم، گفت: پلیس نظارت بر اماکن عمومی در مرکز استان و شهرستان‌های تابع با همکاری سازمان تعزیرات و گروه های بازرسی و نظارت کشفیات بسیار خوبی در زمینه احتکار اقلام بهداشتی داشته است.

وی افزود: نیروی انتظامی در راستای مبارزه با بیماری کرونا همانند نیروهای سپاه و ارتش در حوزه کنترل ورود و خروج داخل شهرها در ۱۰۶ نقطه در طرح قرنطینه همکاری داشته است.

سردار عباس زاده گفت: تازمانی که مصوبات شورای تامین استان و ابلاغیه ناجا مبنی بر لغو محدودیت‌ها واصل نشود این طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت سازی ادامه دارد و نیروی انتظامی آمادگی هرگونه همکاری با دانشکده علوم پزشکی خواهد داشت.

وی افزود: یکی از برنامه‌های انتظامی استان خوزستان، نوسازی و بازسازی مکان های نیروی انتظامی به ویژه کلانتری ها، پاسگاه‌ها و بخش های انتظامی است.

فرمانده انتظامی خوزستان اظهارداشت: در سه سال گذشته  ۹۰ درصد مقرهای پلیس به ویژه کلانتری ها و پاسگاه‌های انتظامی نوسازی شد.

به گزارش ایرنا کلانتری ۱۲ و ۱۴ خرمشهر با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان و امام جمعه این شهر به بهره برداری رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.