به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا حاجتی ظهر پنجشنبه در بازدید از قرارگاه شفای سپاه خوزستان در اهواز اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای با بهداشت و درمان منعقد کردیم تا بین ۶ تا ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از بسیجیان به صورت تخصصی در کنار آنها کمک کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان افزود: با درخواست دانشگاه علوم پزشکی اهواز ۶ واحد از درمانگاه‌های بهداشت به مراکز ۱۶ ساعته تبدیل شدند.

وی به توزیع بسته‌های بهداشتی اشاره کرد و گفت: همچنین ۲۰ هزار بسته غذایی توزیع شده است و هرچه جلوتر می‌رویم میزان تعهدات سپاه با همکاری واحدهای بسیج و پایگاه‌های مختلف افزایش پیدا می‌کند.

حاجتی اظهار کرد: تا نیمه رمضان میزان بسته‌های غذایی که از سوی سپاه تأمین و توزیع شده را مشخص می‌کنیم؛ همچنین بسته‌های غذایی دیگر نهادها، شرکت‌ها و دستگاه‌ها نیز تحت عنوان «هدیه رهبری» به نیازمندان توزیع می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان خبر داد: پایان ماه رمضان به مناسبت عید فطر نیز یک بسته حمایتی توزیع می‌کنیم.

وی عنوان کرد: امروز استاندار خوزستان از محل پشتیبانی، تولید و توزیع و همچنین ستاد تکریم و تجلیل از پرستاران بازدید کرد.

حاجتی ادامه داد: اعضای این ستاد بسیجیان جامعه پزشکی هستند که با مراجعه به منازل پرستاران بیمارستان‌های رازی، سینا و ابوذر در حیاط خانه یک شاخه گل، کارت هدیه ناقابل و لوح تقدیر از فرمانده سپاه استان خوزستان را به آنها تقدیم می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان خبر داد: استاندار خوزستان در بازدید از کارگاه خیاطی قول دادند که برای تهیه و تأمین چرخه‌ای این کارگاه مساعدت داشته باشند.

وی تصریح کرد: در اهواز و خوزستان برای تقدیر از زحمات کادر بهداشت و درمان که استان خوزستان جایگاه ۲۵ یا ۲۶ در شیوع ویروس کرونا را دارد، تلاش می‌کنیم تا بتوانیم تولید روزانه لباس‌های پزشکی را از یک هزار و ۲۰۰ عدد به دو هزار عدد در روز افزایش دهیم.

حاجتی در پایان ضمن تقدیر از حضور اصحاب رسانه و فعالیت آنها در روزهای تعطیل، گفت: بیش از ۱۰۰ بانوی مجاهدی که در تولید لباس‌های پزشکی به صورت دو شیفت همکاری دارند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.