سرهنگ دوم پاسدار ایمان ممبینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به حضور گسترده بسیجیان، طلاب، کادر درمانی و سایر عزیزان در بحث «خدمات‌رسانی به مردم» و «مبارزه با ویروس کرونا» اولین دوره جشنواره ملی «تجلی وفاق» برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره فرهنگی – هنری به همت سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج آغاز به کار کرد و استان خوزستان نیز که در همه زمینه‌های جهادی همیشه خوش درخشیده است در این جشنواره می‌تواند آثار زیادی داشته باشد تا که شاید گوشه‌ای از جهاد جهادگران و رزمندگان خط مقدم مبارزه را به قاب دوربین‌ها و نوشته‌ها در آورد.

ممبینی ادامه داد: این جشنواره در ۸ بخش مختلف از جمله دل نوشته، متن ادبی، شعر، خاطره، فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای، پوستر، عکس حرفه‌ای و عکس موبایل برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه خوزستان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان اردیبهشت سال جاری آثار خود را به این سازمان ارسال کنند که با توجه به استقبال مخاطبان ممکن است این زمان تمدید شود.

وی توضیح داد: برای سهولت کار ارسال آثار دو نرم افزار ایرانی سروش و ایتا معرفی شد که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به همراه مشخصات کامل خود اعم از نام و نام خانوادگی، شهر، کد ملی، تلفن تماس و سن را به شماره ۰۹۳۶۲۷۶۵۸۸۷ ارسال کنند و سوالات احتمالی خود را در همان فضای مجازی بپرسند.

ممبینی در پایان گفت: به امید خدا پس از شکست این ویروس در آئین اختتامیه جشنواره به نفرات برتر در هر بخش جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1405113
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.