به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی در پیامی به مناسب آغاز سال ۱۳۹۹ عنوان کرد: بهار یکی از باشکوه‌ترین جلوه‌های خداوند متعال در عالم هستی است که می‌توان با دقت و توجه در زیبایی‌های آن راهی به سوی خداوند یافت و جلوه‌های عظمت پروردگار را به نظاره نشست.

در این پیام آمده است: بهار در سال ۹۹ با جوشش چشمه‌های رحمت الهی، جلوه‌های بی بدیلی در طبیعت خوزستان خلق کرده است اما امسال با توجه به شرایط خاص و شیوع ویروس کرونا باید با ماندن در خانه و پرهیز از سفر و دید و بازدیدهای نوروزی، از این تهدید و بحران به سلامت عبور کنیم و بهارهای آینده را در کنار خانواده و عزیزان خود به خوبی و خوشی سپری کنیم.

استاندار خوزستان در این پیام عنوان کرده است: ما خوزستانی‌ها به درستی به مهمان نوازی و عزیز دانستن مهمان معروف هستیم و اتفاقاً به دلیل همین ویژگی از همین جا اعلام می‌کنم خوزستان در ایام نوروز نمی‌تواند پذیرای مهمانان نوروزی باشد و هیچ هتل مسافرخانه و مهمانسرایی حق پذیرش مهمان را ندارد.

در این پیام تاکید شده است: هم استانی‌های صبور، ما برای مهار ویروس کرونا باید تصمیمات سخت بگیریم. اطمینان دارم که اکثر قریب به اتفاق مردم ما به توصیه‌ها و الزامات بهداشتی - درمانی پایبند هستند اما همین‌جا صریح بگویم که با هماهنگی دادگستری، تمام اشخاصی که مانع اجرای دستورات بهداشتی شوند و یا حتی در اثر غفلت باعث انتشار بیماری شوند، مطابق قانون برخورد می‌شود.

در پیام غلامرضا شریعتی خطاب به مردم خوزستان آمده است: با همکاری شما و مسئولان امر و عمل به توصیه‌های بهداشتی و ماندن در خانه، امیدوارم بر این ویروس غلبه کنیم. از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران و کادر درمانی تشکر و قدردانی نموده و امیدوارم خداوند متعال پذیرای از خودگذشتگی و ایثار این عزیزان باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1387049
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.