حبیب عفری مفرد یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در نوروز امسال به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و به دلیل لزوم اندیشیدن تمهیدات لازم، این شهرستان از پذیرش مهمانان نوروزی معذور است بنابراین اجازه ورود گردشگران به این منطقه را نمی‌دهیم.

سرپرست فرمانداری هویزه ادامه داد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در خوزستان رعایت نکات بهداشتی و اجتناب از حضور در اجتماعات و ترددهای غیرضروری در این حوزه جغرافیایی الزامی است.

وی افزود: شهرستان هویزه با توجه به موقعیت خاص و بهره مندی از مکان‌های گردشگری فرهنگی، دفاع مقدس و ... همه ساله مورد توجه و اقبال مهمانان نوروزی از نقاط مختلف کشور است.

سرپرست فرمانداری هویزه افزود: از مردم این شهرستان  تقاضا دارم تا حد امکان در مراسم مختلف حضور نیابند و در صورت شرکت کردن ، مسایل ونکات بهداشتی را رعایت کرده و توصیه های وزارت بهداشت را جدی بگیرند.

 وی گفت: باتوجه به اینکه در این شهرستان مراسم به صورت عشایری برگزار می شود از ارائه و صرف نوشیدنی در ظروف عمومی، دست دادن، اجتماع در فضای بسته ،پرهیز کرده وحتما از ماسک ودستکش ومایع ضدعفونی کننده استفاده کنند.

 با شیوع ویروس کرونا به دستور استاندار خوزستان و فرمانداران محدودیت هایی برای تردد و فعالیت در اماکن عمومی و مراسم در شهرستان های مختلف استان از جمله تعطیلی بازارها، مسدود شدن مبادی ورودی و تعطیلی ادارات برای پیشگیری از شیوع ویروس اتخاذ شده است.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز تا کنون ۲۵۳ نفر در استان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که ۳۳ نفر از این تعداد جان خود را از دست داده اند.

شهرستان هویزه در غرب خوزستان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری اهواز واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.