حجت الاسلام اسماعیل اسدپور روز شنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب در آموزشگاه دوره دوم متوسطه دخترانه کوثر شهرستان گتوند افزود: یکی از شرایط برداشتن تحریم‌های ایران اسلامی موضوع حجاب است، ابتدا موضوع هسته‌ای، موشکی و منطقه‌ای را پیش کشیدند و بعد از آن برداشتن حجاب زنان ایرانی را هدف قرار دادند.

وی با بیان اینکه حجاب برای دشمنان از بمب اتم و موشک‌های نقطه زن هم خطرناک‌تر است، گفت: از دامان زن عفیف ایرانی فرزندانی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، باکری‌ها، سپهبد شیرازی‌ها و شهید محمد تاج بخش پرورش می‌یابند.

امام جمعه گتوند افزود: زن ایرانی توانمندی نخبه پروری دارد و فرزندانی به جامعه تحویل می‌دهد که بتواند جهانی از تکنولوژی را با تلاش، کوشش، غیرت و ایمان به چالش بکشد.

وی به اشاره به شخصیت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) گفت: امام خمینی(ره) از یک خانواده ساده در روستا و منطقه‌ای محروم بزرگ شد و به اوج علم و ایمان رسید.

وی اضافه کرد: امام خمینی(ره) قویترین دولت منطقه را به زمین زد و با دخترانی غیرتمند و جوانانی پرصلابت، انقلابی را در جهان بوجود آورد که در تاریخ بشریت فقط از عهده انبیاء الهی و اوصیا برعهده می‌آمد.

امام جمعه گتوند ادامه داد: در شرایطی که کسی بدون اجازه آمریکا حق عملیات نظامی نداشت و کسی جرات صحبت کردن با سردمداران آمریکایی را نداشت، امام خمینی(ره)آمد و با اوج اعتماد به نفس گفت آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی ادامه داد: این غیرت، قدرت و شهامت در ژن جوانان و دختران ایرانی نهفته است.

به گزارش ایرنا در آیینی روز شنبه به مناسبت دوازدهم فروردین سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران و آغاز دهه فجر زنگ انقلاب با حضور فرماندار، امام جمعه، مسوولان محلی و دانش آموزان در مدرسه دخترانه شهرستان گتوند نواخته شد.

دهه مبارک فجر از دوازدهم بهمن همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران آغاز و تا بیست و دوم بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.