سید علی موسوی در بازدید از غرفه هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد اروند، اظهار کرد: هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند یکی از فعال‌ترین و پُر تحرک‌ترین هیات‌های منطقه است که در بخش آقایان و بانوان اقدامات خوبی انجام داده است.

وی ادامه داد: امیدوارم با مسابقات متعددی که هیات برگزار می‌کند و همچنین حضور هیات‌های‌ تجاری، بازرگانی و سرمایه‌گذاری در این منطقه، ما نیز بتوانیم در معاونت سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند کمک کنیم  اقدامات لازم انجام شود.

معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند بدمینتون را یک ورزش همگانی بین المللی عنوان کرد و افزود: بدمینتون رشته ورزشی بسیاری از سرمایه‌گذاران است به همین دلیل سرمایه‌گذارانی که به این منطقه سفر می‌کنند، این ورزش برای آنها مهم است و امیدواریم بتوانیم از پتاسنیلی که در این منطقه است و همچنین این هیات ایجاد کرده است برای سرمایه‌گذارانمان استفاده کنیم.

موسوی در ادامه سخنان خود با اشاره به حمایت معاونت سرمایه‌گذاری از رشته بدمینتون، خاطرنشان کرد: شاید یکی از پارامترهایی که به سرمایه‌گذاران در منطقه معرفی کنیم، بگوییم هیات بدمینتون بسیار فعالی داریم.

وی  در ادامه به فعال بودن هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند اشاره کرد و گفت: این هیات فعال است و با برنامه ریزی‌های خوبی که دارد، به طور مستمر در حال برگزاری رویدادهای متعدد و بزرگ است.

معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند با تاکید بر اقدامات بین‌المللی هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند مانند دیدار با سفیران خارجی و همچنین نمایندگان عالی فرهنگی برخی کشورها، بیان کرد: این اقدامات نشان می‌دهد که در کنار موضوعات داخلی، موضوعات بین‌المللی نیز برای این هیات مهم است که جای تقدیر و تشکر دارد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1284338
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.