جعفر ساکی شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها روز چهارم آبان ماه در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به هیات دوومیدانی هویزه برگزار شد که در پایان نفرات برتر مشخص شدند.

سرپرست فرمانداری شهرستان هویزه به حضور بیش از ۵۰ ورزشکار در این مسابقات اشاره کرد و گفت: در رده سنی نونهالان زکریا کوتی، عباس سیاحی و عبدالله بوعذار عنوان‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رییس هیات دو و میدانی هویزه افزود: در رده سنی نوجوانان حسین ساکی، سامان نیسی و محمدعلی یابری به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند همچنین در رده سنی جوانان خلیل نیسی، علی میاحی و علیرضا نیسی اول تا سوم شدند. در پایان رقابت ها به نفرات برتر هر رده سنی جوایزی اهدا شد.

ساکی افزود: هیات دو و میدانی هویزه در پنج ماه اخیر با برگزاری کلاس های آموزش به صورت رایگان در سه رده نونهالان، نوجوانان و جوانان عملکرد رو به رشدی داشته و در مسابقات لیگ نخل طلایی موفق به کسب مقام های خوبی شد.

وی نبود اسپانسر و حامی مالی را مهمترین مشکل دو و میدانی هویزه دانست و گفت: ما برای زنده کردن مجدد این رشته در شهرستان و حفظ نونهالان از آسیب های اجتماعی، به صورت خودجوش و دواوطلب کلاسهای آموزشی برگزار کردیم اما برای اینکه بتوانیم به مراحل بالاتر برسیم نیاز به توجه ویژه مسئولان داریم.

به گزارش ایرنا دو و میدانی از رشته‌های دیرینه و پرطرفدار در شهرستان هویزه بوده  و در طی سال های نه چندان دور قهرمانانی همچون رضا بوعذار، عباس ساکی، حسن جرفی، عباس کوتی  از این شهرستان به تیم ملی راه یافتند و برای کشورمان افتخارآفرینی کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.