پروین حبیبی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: تنها تیم تنیس خاکی در آبادان متعلق به شرکت پالایش نفت آبادان است.

وی افزود: این تیم در گذشته در لیگ دسته دو فعالیت داشته و هم اکنون به علت کمبود بودجه فعالیت آن راکد مانده و فقط تمرینات به صورت بومی انجام می‌شود.

مربی تیم بانوان هیات تنیس آبادان در خصوص مسابقات پیش رو عنوان کرد: تاکنون هیچ منبعی برنامه و تقویم ورزشی به اینجانب اطلاع نداده است به همین دلیل این تیم به عنوان پالایشگاه آبادان و همچنین تیم تنیس هیات آبادان شناخته می‌شود؛ تمرینات در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه درمحل زمین‌های تنیس خاکی شرکت پالایش نفت به صورت مستمر برگزار می‌شود.

حبیبی با تاکید بر اینکه تیم هیات تنیس آبادان از ابتدای سال ۹۸ تاکنون در هیچ تورنمنت و مسابقه‌ای شرکت نکرده است، تصریح کرد: هرچند که رشته تنیس خاکی ورزشی با علاقمندان خاص و دارای درآمدی مطلوب را می‌طلبد با این وجود احداث زمین‌های مناسب در محلات مورد نظر یکی از ارکان معرفی و رشد این ورزش است. همانند سایر رشته ها این رشته نیز باید از دوران دبستان آغاز شود تا بتوان به نتیجه مطلوب و مورد نظر رسید.

وی در خصوص نحوه ثبت نام توضیح داد: از آنجایی که مالک زمین‌های تنیس شرکت پالایش نفت آبادان است به همین دلیل فقط کارکنان پالایشگاه و خانواده‌های آنها می‌توانند از زمین‌های مذکور بهره‌مند شوند. اعضای علاقمند خانواده کارکنان پالایشگاه برای ثبت نام می‌توانند به امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان مراجعه و ثبت نام کنند.

مربی تیم بانوان هیات تنیس آبادان با اشاره به تشکیل هیات تنیس منطقه آزاد اروند، گفت: با توجه به اینکه از برنامه‌ها، بودجه و نمودار سازمانی هیات تنیس منطقه آزاد اطلاع موثقی ندارم اظهار نظرکارشناسی نمی‌توانم داشته باشم اما آنچه مسلم است تشکیل هیات تنیس توسط منطقه آزاد با استفاده از افراد صالح، کاردان، شایسته و ترجیحا بومی که دربرگیرنده کلیه علاقمندان درشهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر است می‌توان با جذب مشتاقان به این رشته امیدوار به توسعه این ورزش در منطقه بود.

حبیبی اضافه کرد: شکلگیری هر پدیده‌ای زمان و مکان و امکانات خاص خود جهت شروع، ادامه و پویایی آن را می‌طلبد و رشته تنیس در آبادان قدمت بیش از ۷۰ سال را دارد و مکان‌های شناخته شده‌ای را نیز دارا است.

وی یادآور شد: آنچه که در این ‌شهر مغفول مانده کمبود امکانات و عدم‌ توزیع عادلانه حداقل امکانات موجود در بین عموم شهروندان است؛ درصورت مشخص شدن متولی دلسوز، با انگیزه، کاردان و مجرب و همچنین داشتن برنامه و امکانات اولیه، با فراخوان عمومی درسطح شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر به طور حتم نوجوانان و جوانان زیادی جذب رشته تنیس خاکی خواهند شد.

مربی تیم بانوان هیات تنیس آبادان در پایان گفت: نظارت بر عملکرد متولیان امر خصوصا تیم سرپرستی و مربیگری و شفاف بودن کاردهی سالیانه و همچنین آسیب شناسی عدم‌ پیشرفت کمی و کیفی احتمالی امری لازم محسوب می‌شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1267227
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.