به گزارش ایرنا علی عسکر ظاهری عبده وند روز یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران اندیکا گفت: بیشتر خبرها و مطالب مربوط به منطقه را در پایگاهها و خبرگزاریها مرتب رصد می کنم و آنچه که واقعیت داشته باشد پیگیری و بررسی لازم را انجام می دهم.

وی افزود: شهرستان اندیکا به رغم قابلیت های منحصر به فرد و  منابع خدادادی بسیار ، در لیست شهرستان های محروم کشور قرار دارد.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از گذشت ۵۲ سال از شبکه گاز سراسری در کشور، این شهرستان هنوز به شبکه سراسری گاز وصل نشده است.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده یک هزار و۴۰۰میلیارد ریال از اعتبارات ملی برای بهره مندی مردم شهرستان اندیکا از نعمت طبیعی اختصاص یافته و پروژه در حال اجرا می باشد.

نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نشست توسعه شهرستان اندیکا در استانداری خوزستان، بیان کرد: برای برچیده شدن مدارس خطرساز و سنگی اعتبارساخت حدود ۳۷مدرسه با مشارکت خیران تامین شده و کار احداث برخی از آنها در این شهرستان نیز آغاز شده است.

وی گفت : دستور احداث بیمارستان اندیکا نیز توسط وزیر بهداشت و درمان صادر شده و با همکاری سازمان برق استان احداث یک پلی کلینیک در مرکز بخش آبژدان توافق شده است.

ظاهری عبده وند ادامه داد: برق شهرستان اندیکا تا ۲سال پیش از شهرستان شوشتر تامین می شد و برای برخی زیرساخت های توسعه با مشکل رو به رو بودیم.

 وی گفت: با همکاری مسئولان مربوطه توانستیم برق شهرستان را از  شوشتر جدا و از سد گدار تامین کنیم .

 نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره برخی مشکلات مخابراتی در افزود: در سند توسعه شهرستان اندیکا مقرر شده تا پایان سال ۹۵درصد زیرساخت های مخابراتی در این شهرستان ارتقاء و بهبود پیدا کند.

وی گفت: متاسفانه برخی مدیران اندیکا انگیزه اقامت در شهرستان را ندارند و حتی برخی اداره ها در شهرستان نمایندگی ندارند.

ظاهری عبده وند افزود: با دستور استاندار خوزستان مقرر شد فرماندار شهرستان از منازل سازمانی در این شهرستان بازدید و شرایط اقامت مدیران را فراهم کند و چنانچه مدیری زیربار نرفت مدیر دیگری جایگزین وی در شهرستان شود.

وی گفت : برای بهبود وضعیت آبرسانی به روستاها،توسعه راههای ارتباطی روستایی و بین شهری،اشتغال،برق رسانی و...تصمیم های خوبی در کارگروه استانی توسعه شهرستان اندیکا مصوب شده که نتایج در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

در این آیین از تلاش های فعالان عرصه خبر در شهرستان اندیکا با اهدا لوح سپاس قدردانی شد.

۷۱۵۹/۶۰۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.