به گزارش ایرنا حجت الاسلام اسماعیل اسد پور در خطبه های نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی  (ره) این شهرستان به بیانات رهبر معظم انقلاب با نخبگان کشور اشاره کرد و افزود: باید جوانان نخبه بدون وقفه مسیر پیشرفت را ادامه دهند و اگر بلوغ به تخصص برسد، زمینه رشد فناوری و تکنولوژی در کشور مهیا می شود.
وی گفت: در این تحریم ها، فرزندان نخبه ، غیور و جهادی ایرانی و قرارگاه خاتم الانبیا(ص)، پالایشگاه ستاره خلیج فارس را به ثمر نشاندند و در مرداد جاری سه هزار تن بنزین به کشورافغانستان صادر کردند.
حجت الاسلام و المسلمین اسدپور ادامه داد: دیپلماسی جهادی داخلی و نگاه به درون ما را به جایی می رساند که ما به دیگر کشورها صادرات داشته باشیم.
وی در ادامه با تبریک هفدهم مرداد روز خبرنگار، گفت:خبرنگاری شغلی است که خبرنگار باید اخبار را از هر جهت باید ببیند و تمام حوزه ها را پوشش دهد.
امام جمعه گتوند ادامه داد: خبرنگاران در کنار نقد عملکرد ادارات و دستگاه ها، پیشرفت های شهرستان را منتشر کنند.
حجت الاسلام اسماعیل اسدپور با بیان اینکه شهرستان گتوند در بخش های مختلف رشد داشته ، افزود: نهضت آسفالت، رتبه نخست آموزشی در استان خوزستان، آبرسانی به روستاها، ساماندهی آب شرب شهرها، توسعه پارک ها، راه اندازی حوزه های علمیه برادران و خواهران و ...از اقداماتی است که باید در کنار نقدها منعکس شوند.
وی ادامه داد: در بحث اشتغال وضعیت مناسبی نداریم ولی اقدامات خوبی در این سال ها در زمینه اشتغال و گردشگری و دیگر بخش ها صورت گرفته و در حال اجراست.
وی گفت: شهرستان‌گتوند در هشت سال دفاع مقدس ظرفیتی صف شکن داشت و به طور قطع نسل بعد از آن می تواند قله ها را فتح کند.
امام جمعه گتوند همچنین با تسلیت سالگرد شهادت امام محمد باقر (ع) ، سخنانی در باره شخصیت و ویژگی های آن حضرت بیان کرد. 
به گزارش ایرنا، آیین عزاداری و سینه زنی سالگرد شهادت حضرت امام محمدباقر (ع) پس از اقامه نماز جمعه با حضور نمازگزاران برگزار شد.
۷۴۶۷ / ۶۰۳۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.