به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان گتوند در این آیین با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران واقعیت ها را انتشار دهند و از انتشار برخی از موضوعات که اخلاق در آنها رعایت نمی شود پرهیز کنند.
عبدالرضا احسانی نیا افزود: برخی از خبرنگاران با انتشار اخباری نادرست رسالت کاری خود را خدشه دار می کنند؛ اخبار باید با منطق منتشر شوند و خبرنگاران نباید قلم خود را به نفع دیگران بفروشند.
وی ادامه داد: خبرنگاران باید متخصص و به خبرنویسی آشنایی داشته باشند و با مردم و مسئولان ارتباط داشته باشند.
فرماندار گتوند با تاکید بر اینکه تمام رویدادها، کارهای عمرانی و خدماتی به مردم از سوی خبرنگاران انتشار داده شود، گفت: خبرنگاران در کنار این اقدامات مشکلات را به مسئولان منعکس ، و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشند.
احسانی نیا با تاکید بر پرهیز از تفرقه افکنی از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: خبرنگاران مردم و مسئولان را به هم پیوند بزنند و تقسیمات شهرستانی را در اخبار صحیح بنویسند، تا اختلافی ایجاد نشود.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند نیز در این آیین با تبریک روز خبرنگار وگرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) گفت:با نظر فرماندار گتوند و همکاری برخی از ادارات و دستگاه های اجرایی برنامه روز خبرنگار امسال، متفاوت تر از سال های گذشته و به صورت جشن بزرگی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
حمید بهداروندی از همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری جشن روز خبرنگار تشکر و قدردانی کرد و افزود: تلاش می کنیم تا مشکلات خبرنگاران را برطرف و در سال های آینده آیین های روز خبرنگار را با کیفیت تر از امسال برگزار کنیم.
خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) شهرستان گتوند به نمایندگی از دیگر خبرنگاران نیز در این آیین، با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این جشن گفت: پیگیری مطالبات و مشکلات مردم از وظایف اصلی خبرنگاران است و خبرنگاران و اصحاب رسانه باید بازوی توسعه و پیشرفت شهرستان باشند.
باقر ابراهیمی به مشکلات شهرستان گتوند  اشاره کرد و افزود: شهرستان گتوند پیشرفت چندانی در بخش های مختلف نداشته است، و با پیشرفت فاصله دارد، لذا از مردم انتظار داریم با پیگیری مشکلات ومطالبه گری در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان حرکت کنند.
وی گفت: برخی مواقع مدیران کم کار در اخبار نقد می شوند، که این اقدام موجب نارضایتی مدیر مربوطه می شود و گاهی مشکلاتی را برای خبرنگار ایجاد می کنند،که از مدیران انتظار داریم نقد پذیر باشند و در مقابل خبرنگاران موضع گیری نکنند.
به گزارش ایرنا، شعرخوانی، شاهنامه خوانی واجرای گروه نمایش و ترانه زنده محلی از جمله برنامه های این آیین بود.
در این آیین با اهدای لوح سپاس از خبرنگاران گتوند قدردانی شد.
در تقویم رسمی کشور ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرنا که به همراه چند دیپلمات کشورمان در مزار شریف افغانستان به دست گروه طالبان به شهادت رسید، روز خبرنگار نامگذاری شده است. 
۷۴۶۷ / ۶۰۳۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.