به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان اظهار داشت: با متوقف کردن کشتی انگلیسی به جهان اعلام کردیم هرگونه اقدام خارج از مقررات بین‌المللی در خلیج فارس و تنگه هرمز از سوی نظام سلطه، پاسخی قاطع به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: نیروهای مسلح و امنیتی کشور همواره با مجاهدت و از خود گذشتگی در برابر توطئه‌های شوم دشمنان ایستاده اند حتی اگر پهباد یا جاسوسان نفوذی دشمن ،منافقان ، نیروهای مزدور منطقه ای و یا تروریست ها باشند.

خطیب جمعه آبادان گفت: دشمنان ایران اسلامی در سوریه، لبنان، فلسطین زمین گیر شدند، در هوا پودر شدند و در دریا هم تسلیم رشید مردان ایران شده اند و این مهم اقتدار جمهوری اسلامی ایران را نشان می دهد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور تصریح کرد: امروز چشمان بیدار در مرزها، شهرها و تمامی نقاط کشور از انقلاب و میهن اسلامی حفاظت و صیانت می کنند.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به سالروز برگزاری اولین نماز جمعه کشور در پنج مرداد سال ۵۸، گفت: یکی از مباحث بسیار مهم در برگزاری نماز جمعه رابطه و نسبت امامت جمعه و مفهوم متعالی و مهم تشیع یعنی ولایت است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور تصریح کرد: نماز جمعه منشا تقویت بصیرت دینی و سیاسی  همچنین زمینه رشد و تعالی انسان هاست.

وی با اشاره به تاثیر مثبت برپایی نماز جمعه آبادان در هشت سال دفاع مقدس گفت: نماز جمعه آبادان شرایط متفاوتی با سایر نماز جمعه های کشور دارد زیرا در هشت سال دفاع مقدس آئین نماز جمعه آبادان حتی زیر بمباران خمپاره ای دشمن برگزار می شد.

۷۱۰۴/۶۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.