فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل و محتویات داخل خودرو با بیش از ۴۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، محسن دالوند در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و محتویات داخل خودرو در برخی ازمناطق شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

 وی در ادامه افزود: ماموران کلانتری ۱۲ اهواز موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دقیق، همچنین با گشت زنی‌های نامحسوس وهدفمند سارق را در حالی که بعد از تخریب قفل یک خودرو تیبا قصد سرقت از آن را داشت، شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، سارق را دستگیر کنند.

دالوند تصریح کرد: پس از اخذ مجوز قانونی و طی بازرسی های صورت گرفته از مخفیگاه این سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار اموال سرقتی زیادی از قبیل: ۱۶ دستگاه ضبط خودرو ،چندین دستگاه باند و تجهیزات مربوط به سیستم پخش خودرو، ۶۷ عدد انواع رم و فلش مموری، کیف های پول و دستی همراه با مدارک موجود در آن، عینک های آفتابی، ساعت های مچی، تلویزیون، فرش و ...را کشف کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در پایان ضمن اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های به عمل آمده توسط پلیس، به بیش از ۴۶ فقره انواع سرقت محتویات داخل خودرو و منزل در نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کرده است، بیان داشت:تعدادی از شهروندان با مراجعه به کلانتری ۱۲ اهواز پس از شناسایی، اموال سرقت شده خود را تحویل گرفتند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.