به گزارش ایرنا حجت‌اله جانبی چهارشنبه اظهار داشت: این مراکز غیر مجاز در زمینه عمل زیبایی فعالیت داشته که به دلیل دخالت در کار‌های تخصصی پزشکی پس از طی مراحل قانونی از سوی امور حقوقی دانشکده علوم پزشکی آبادان پلمپ شده و پرونده‌ تخلف آنها به مراجع قضایی ارسال شد.
وی افزود: بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت، استفاده از هرگونه تجهیزات و دستگاه‌های درمانی بدون اخذ مجوز‌های قانونی ممنوع بوده و هیچ شخصی نمی‌تواند بدون داشتن تخصص و اخذ مجوز‌های مربوطه از این دستگاه‌ها برای درمان بیماران استفاده کند.
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: مردم اقداماتی مانند لیزر درمانی و سایر درمان‌های مرتبط با پوست و مو و طب سنتی ( ایرانی) را در مراکز پزشکی دارای مجوز از دانشکده علوم پزشکی انجام دهند.
وی در ادامه از صرف 35 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی برای مجموعه‌های مختلف این دانشکده خبر داد و گفت:خرید 6دستگاه دیالیز و RO از جمله تجهیزات پزشکی خریداری شده برای مراکز درمانی زیر پوشش می باشد.
وی اضافه کرد: 2دستگاه سی‌‎تی‌اسکن 16 اسلایس نیز با صرف 28میلیارد و 800میلیون ریال برای بیمارستان‌های آیت‌اله طالقانی و ولیعصر(عج) خرمشهر خریداری شده که در حال نصب هستند.
3015/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.