رئیس انجمن صنفی کارگران و استادکاران صنعت ساختمان دزفول در گفتگو با ایلنا از آمادگی این انجمن برای مشارکت در بازسازی اماکن آسیب دیده از سیل در خوزستان و لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از دزفول، علی علی نژاد در خصوص جزئیات این خبر، بیان داشت: این انجمن ۱۸  رشته  ساختمانی را پوشش می‌دهد. کلیه استادکاران و کارگران صنعت ساختمان دارای تخصص و تجربه بالایی هستند که این خود در نحوه ساخت‌وساز و تعمیرات و مرمت خیلی تأثیرگذار خواهد بود و مردم  سیل‌زده با خیال راحت و اطمینان کامل می‌توانند کار را به کاردان با سابقه و با تجربه بسپارند.

وی نحوه این مشارکت را توضیح داد و گفت: درصورتی‌که مصالح کار فراهم باشد و مردم بخواهند خود نسبت به بازسازی ساختمان‌هایشان اقدام کنند، ما با ۵۰ درصد تخفیف مزد نیروی کار، آماده همکاری هستیم.

رئیس انجمن صنفی کارگران و استادکاران ساختمان دزفول در خصوص همکاری با بخش‌های دولتی نیز گفت: اگر ادارات دولتی بخواهند در این زمینه ورود کنند، این آمادگی را هم داریم تا با اعزام گروه‌های متخصص و زبده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کیفیت بالا، در سازندگی میهن عزیزمان نقش و مشارکت داشته باشیم.

وی افزود: ۵۰ درصد تخفیف فقط برای شهروندان هر دو استان سیل‌زده خوزستان و لرستان لحاظ گردیده است، زیرا این عزیزان ناخواسته متحمل ضرر و زیان‌های مادی فراوانی شده‌اند و با این کار می‌خواهیم در بازسازی اماکن آنان نقش کوچکی داشته باشیم.

علی نژاد گفت: متقاضیان می‌توانند جهت هماهنگی و دریافت توضیحات بیشتر با شماره تلفن‌های زیر تماس حاصل نمایند.

۰۶۱۴۲۴۲۰۱۰۱ و ۰۹۱۶۳۴۴۲۳۴۹

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.