به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری عصر جمعه در دیدار با مردم سیل زده شهرستان دشت آزادگان، اظهار داشت: تمام سعی و تلاش ما این است تا گرفتاری ها و مشکلات مردم را به حداقل برسانیم چرا که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید فراوان دارند.
وی افزود: در حال حاضر در مناطق سیل زده استان مشکل امنیتی خاصی وجود ندارد اما تنها مشکل مردم این مناطق، امدادرسانی است که امید می رود با بسیج همه امکانات و نیروها اعم از ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، سازمان های دولتی و مردم، این مشکلات برطرف شود.
فرمانده ناجا ادامه داد: مردم دشت آزادگان اسوه ایثار و مقاومت بوده و در دوران دفاع مقدس با صبر و حوصله مشکلات را پشت سر گذاشته اند و ثابت کردند با تمام توان پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و در شرایط کنونی نیز نیاز است که صبور باشند.
وی تصریح کرد: مشکلات موجود در مناطق سیل زده خوزستان را به گوش مسئولان مربوطه خواهیم رساند و تا رفع کامل مشکلات مردم در کنار آن ها هستیم.
گفتنی است مردم سیل زده شهرستان سوسنگرد از کمبود امکانات گله مند بوده و خواستار رسیدگی هرچه بیشتر می باشند.
به گزارش ایرنا، بارش های شدید در بالادست سدهای خوزستان منجر به ورود حجم بالای سیلاب به سدهای این استان شد که به تبع آن، بازشدن خروجی سدها و در نهایت افزایش دبی رودخانه های دز ، کارون و کرخه، منجر به آبگرفتگی مناطقی از پایین دست شده است.
7152/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.