عدنان غزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توزیع غذای گرم بین سیل زدگان توسط خیران و دستگاه های اجرایی تا زمان مساعد شدن شرایط و استقرار این افراد در منازل ادامه دارد.
وی با بیان اینکه غذای گرم در سه اردوگاه میگرن سه، هفت تپه و آهودشت توزیع می شود، گفت: سایر اقلام ضروری مورد نیاز سیل زدگان از جمله کنسرو، پتو، آب معدنی، پوشاک، شکر و نان توسط جمعیت هلال احمر در حال توزیع است.
شهردار شوش نیز در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اعزام 200 سرویس شن به مناطق سیل زده اظهار داشت: 6 هزار کیسه خاک و 300 سرویس مخلوط شن و گل برای ترمیم سیل بندها به مناطق بحرانی ارسال شده است.
یوسف زمانی به استقرار پنج دستگاه لودر، گریدر، کامیون و بلدوزر به این مناطق اشاره کرد و افزود: پخت غذا برای یگان های امدادی، توزیع پنج هزار بطری آب معدنی، تخلیه آب های سطحی شهر و حمل 20 لوله بتنی از اقدامات شهرداری در روزهای اخیر بوده است.
وی آگاه سازی مسافران نوروزی از خطرهای احتمالی مسیرها و راهنمایی آنها به نقاط امن را یادآور شد و اظهار داشت: ستاد بحران شهرداری تشکیل و برای جمع آوری کمک های مردمی در فضای مجازی اطلاع رسانی شده است.
بارش شدید باران و افزایش دبی رودخانه های کرخه و دز باعث تخلیه 11 روستای شهرستان شوش شده است.
7280/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.