نادر محمد میسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص آخرین وضعیت تردد راهیان نور در خوزستان بیان کرد: با توجه به پیش بینی بارندگی شدید و هشدارهای مدیریت بحران، ستاد مرکزی راهیان نور کشور در اطلاعیه ای خواست از کاروان های راهیان نور خواست تا بهبود شرایط جوی از مبدا حرکت نکنند.
وی افزود: کاروان های راهیان نور که هم اکنون در خوزستان به سر می برند در محل اسکان خود مانده‌اند تا از این 48 ساعت بارندگی و شرایط بحرانی خارج شویم.
محمدمیسی ادامه داد: با توجه به هشدارهای مدیریت بحران، پیش بینی لازم صورت گرفته و حرکت به سمت یادمان های طلاییه، هور، چذابه، فکه، فتح المبین و هویزه از چند روز گذشته محدود شده است.
وی بیان کرد: از یادمان‌های سراسر خوزستان تنها شلمچه و هویزه فعال هستند که تردد در این یادمان ها نیز در شرایط جوی‌ نامناسب ممنوع می شود.
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور خوزستان گفت: تاکنون یادمان های شلمچه و شهدای هویزه جزو پربازدیدترین یادمان ها بوده و بیشترین کاروان های راهیان نور را پذیرا بوده اند.
وی ادامه داد: امسال تعداد خودروهای شخصی که در یادمان های دوران دفاع مقدس در خوزستان حضور یافته‌اند نسبت به سال های گذشته حدود چهار برابر بیشتر شده و انتظار می رود با بهبود شرایط جوی خوزستان شاهد افزایش تعداد زائران باشیم.
در روزهای گذشته بارندگی های شدید در بالادست و باز شدن دریچه های سدها در خوزستان باعث افزایش دبی رودخانه ها در این استان شده که آبگرفتگی مسیر برخی یادمان های دوران دفاع مقدس را موجب شده است.
7152/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.