به گزارش ایرنا در این اطلاعیه که دوشنبه شب در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: باتوجه به شرایط جوی اخیر و بالا آمدن سطح آب رودخانه کارون از شهروندان و میهمانان نوروزی تقاضا می شود جهت حفظ سلامتی و جان خود از تفریح با قایق های ساحل رودخانه پرهیز کنند.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز جهت تامین ایمنی ساحل کارون ، ایستگاه های امداد و نجات را مستقر کرده تا در صورت نیاز شهروندان و مسافرین نوروزی نیز از این امکان بهره مند شوند.
سازمان آتش نسانی و ایمنی شهرداری اهواز اعلام کرد: با توجه به وضعیت اخیر جوی و بالا آمدن سطح آب کارون تفریح با قایق در شرایط فعلی ممکن است خطراتی را برای افراد در پی داشته باشد به همین دلیل شهرداری اهواز و سازمان آتش نشانی ضمن جمع آوری ایستگاه های قایق سواری از عموم شهروندان و مسافرین می خواهد از قایق سواری در سطح رودخانه خودداری کنند.
این سازمان همچنین از همه قایق داران خواست تا با توجه به هشدارهای مکرر سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال سیل و طغیان رودخانه ها سریعا نسبت به جمع آوری قایق های خود اقدام کنند و از حضور خود در سواحل رودخانه پرهیز نمایند.
سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرداری اهواز در بخش دیگری از این اطلاعیه آورده است: همچنین از همه دستگاه های مرتبط با ارایه خدمات شهری مخصوصا سازمان آب و برق استان که متولی رودخانه کارون هستند انتظار داریم با مشارکت و تعامل موثر در این زمینه همکاری بیشتری در خصوص ساماندهی قایق های سواحل رودخانه داشته باشند.
در فروردین 95 نیز در پی طغیان رودخانه دز، روستاهای حاشیه این رودخانه در اهواز را سیل گرفت.
بارندگی در اهواز از شب گذشته آغاز شده و پیش بینی می شود تا چهارشنبه ادامه یابد.
9931/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.