سید مهران رفیعی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پیش بینی های هواشناسی ورود سامانه بارشی جدیدی را به استان نشان می دهند که آغاز آن از امروز است و تا اوایل روز چهارشنبه ادامه دارد، در این رابطه از شهروندان و مهمانان نوروزی درخواست می شود تا هشدارهای ستاد مدیریت بحران را جدی بگیرند.
وی ادامه داد: طی این مدت افزایش ابر، رگبارباران ، رعدوبرق ، وزش یاد قابل ملاحظه تا شدید به همراه تندباد لحظه ای به ویژه در روز دوشنبه و احتمال تگرگ در استان مورد انتظار است که آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها را در پی خواهد داشت.
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان امیده از عموم مردم شهرستان و مسافرین نوروزی خواست تا از تردد غیر ضروری در مسیرهای کوهستانی و اسکان در حاشیه رودخانه ها و مسیلها جدا خودداری کنند.
فرماندار شهرستان امیدیه با اعلام آمادگی کامل دهیاران ، شوراهای اسلامی بخش مرکزی و جایزان، خاطرنشان کرد: در این راستا نیز اطلاع رسانی های مربوطه جهت تمهیدات لازم به دامداران و کشاورزان نیز صورت گرفته است.
نماینده عالی دولت در این شهرستان از مدیران دستگاه های خدمات رسان و اجرائی شهرستان امیدیه خواست که در محل خدمت خود حضور داشته و از منطقه خارج نشوند تا در مواقع اضطرای اقدامات لازم انجام شود.
رفیعی یادآور شد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته از حجم بارش ها به ویژه در حوزه های آبریز سدها تمهیدات لازم ، جهت کاهش خسارات احتمالی در نظر گرفته شده است.
بخشی از رودخانه های زهره و مارون در محدوده جغرافیایی شهرستان امیدیه قرار دارند.
کانال شهید رجایی در بخش مرکزی و سد انحرافی هادی خانی در بخش جایزان این شهرستان است.
9931
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.