سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آبادان از بازدید ۲۰۰ هزار مهمان نوروزی طی ۵ روز گذشته در آبادان خبر داد.

به گزار‌‌ش‌خبرنگار ایلنا از آبادان، جمال عامری‌نسب با اعلام این خبر اظهار کرد: اغلب مهمانان نوروزی از طریق راه زمینی وارد آبادان شده‌اند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود تعداد مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته افزایش دوبرابری داشته باشد، افزود: هماهنگی بین دستگاهی در ستاد نوروزی امسال بی‌سابقه است؛ شهرداری‌های آبادان، اروندکنار و چوئبده و همچنین سازمان منطقه آزاد اروند در ستاد تسهیلات سفر امسال خوش درخشیدند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آبادان ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی قبلی در خصوص توسعه و ترویج گردشگری آبی، کمیته‌ای تحت این منظور به ریاست اداره بنادر و دریانوردی آبادان تشکیل شد که این حوزه نسبت به سال‌های گذشته متمایز شده است.

عامری نسب، مرمت موزه تاریخی آبادان و تعمیراتی که صورت گرفته را از دیگر اقدامات اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آبادان برشمرد و گفت: مسجد رنگونی‌ها از ساعت ۹:۰۰ الی ۲۳:۰۰ به صورت یکسره به منظور بازدید عموم، دایر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.