به گزارش ایرنا در روزهای پایانی سال بازار تب و تاب خاصی دارد و شهروندان سعی دارند با خرید عید ضمن نو کردن فضای خانه شادی را بر لبان اعضای خانواده بنشانند.
وضعیت اقتصادی موجود و گرانی اجناس در بازار موجب شده برخی از سرپرستان خانواده با حسرت در بازار قدم بزنند و با دست خالی به خانه بازگردند.
به گفته فعالان اجتماعی، نداشتن قدرت خرید در لابه لای اقشار مختلف به ویژه قشر کم درآمد جامعه به وضوح دیده می شود و برخی افراد جامعه نمی توانند نوروز را با نوشدن و تازگی جشن بگیرند.
به گزارش ایرنا یک موسسه خیریه در دزفول در اقدامی قابل تحسین اقدام به جمع آوری وسایل و اقلام اضافی شهروندان کرده و بین افراد نیازمند و زیرپوشش نهادهای کمک رسان توزیع می کند.
مدیرعامل موسسه خیریه خانه مهربانی در دزفول گفت:این موسسه زیرنظر بهزیستی راه اندازی شده و وسایل اضافی خانواده ها که ممکن است برای خانواده های نیازمند ضروری باشند را با برگزاری کمپین هایی جمع آوری، ساماندهی و به دست افراد بی بضاعت می رساند.
محسن بنیادی افزود:خانه مهربانی دزفول در ادامه برگزاری کمپین های خود، کمپین عیدانه طرح خریداری یکهزار جفت کفش نو را زیرنظر افراد و با کمک آنها آغاز کرده و از12 اسفند جاری نسبت به توزیع آنها اقدام کرده است.
وی ارزش کفش های خریداری شده را 400 میلیون ریال اعلام کرد و گفت:تعدادی از این کفش ها به مدارس مناطق محروم ارسال و توزیع می شوند.
بنیادی افزود:تا 20 اسفند سه هزار دست لباس، بیش از یکهزار قلم کالای خانه از جمله یخچال، مبلمان، کولر، پنکه، بخاری، تلویزیون بین نیازمندان توزیع شده است.
رییس بهزیستی دزفول نیز گفت: طرح لبخند مهربانی به منظور تهیه وسایل از جمله لباس و پوشاک برای مناطق محروم و دورافتاده در این شهرستان آغاز شده است.
فریدون عبدی افزود:کلیه مراکز زیرنظارت بهزیستی کار جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران را برعهده دارند.
وی گفت:چهار موسسه خیریه زیرنظر بهزیستی دزفول فعالیت می کنند که در مناسبت های مختلف به یاری نیازمندان می شتابند.
7278/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.