به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی سه شنبه شب در آیین شانزدهمین جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در شهرستان خرمشهر اظهار داشت : فلسفه نامگذاری دوران دفاع مقدس آن است که ما به هیچ کشوری حمله نکردیم بلکه از خاک میهنمان دفاع کردیم .
وی افزود: جنگ تخریب کننده است اما برای ما دورانی مقدس بود چرا که هرکاری که رنج الهی دارد تقدس پیدا می کند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: اکنون بیش از 30 سال از دوران دفاع مقدس می گذرد اما جلوه و تجلی آن همچنان پررنگ است.
وی تصریح کرد: گذشت زمان هیچ گاه عاشورا را کمرنگ نکرد و دوران دفاع مقدس ما نیز از آن جا که الگو گرفته از حماسه عاشورا بود، پس از گذشت این سال ها کمرنگ نشد .
وی گفت: شهید جهان آرا در آن دوران گفته بود در جبهه نه سلاح پر می جنگند و نه شکم پر بلکه ایمان پر‌می جنگد و اکنون نیز آن چه ما را در جبهه مقابل دشمنان مقاوم داشته است ایمان است.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی تصریح کرد : رزمندگان ما جبهه ها را تحمل نمی کردند بلکه به آن به عشق می ورزیدند و به سوی لذت های معنوی شتافتند که لذت های مادی در مقایسه با آن بسیار ناچیز بود.
وی گفت: آسمانی شدن و بهره مندی از حیات طیبه آسان نیست اما شهدای دوران دفاع مقدس راه خود را پیدا کرده بودند .
شانزدهمین دوره جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور سه شنبه شب با حضور جمعی از فرماندهان سپاه و راهیان‌نور از سراسر کشور در خرمشهر برگزار شد و در آن از برگزیدگان بخش های مختلف این جشنواره تجلیل شد .
7152/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.