حجت الاسلام شیخ جلال الدین صغیر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کشورهای ایران، عراق، سوریه و لبنان از کشورهای راهبردی منطقه هستند که استقلال خود را به دست آورده و دست بیگانگان را کوتاه کرده اند.
وی اظهار داشت: استکبار جهانی دیگر در کشورهای اسلامی جایگاهی ندارد و هیچگاه نمی تواند مانند گذشته اهداف پلید خود را در این کشورها پیاده کند.
عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی عراق ادامه داد: آمریکا همواره به دنبال اشرافیت بر منطقه بوده اما اتحاد و یکپارچگی میان کشورهای اسلامی راه نفوذ را برای آنها بسته است.
وی تصریح کرد: صبر و استقامت و همچنین گوش فرا دادن به امر مراجع عالیقدر در کشورهای اسلامی رمز موفقیت مسلمانان مقابل توطئه های دشمن است.
حجت الاسلام صغیر افزود: آمریکا و همپیمانانش سالها است که تمام انرژی خود را بر ساقط کردن کشورهای اسلامی منطقه گذاشته اند اما راه به جایی نبرده اند.
وی گفت: برادران ایرانی قدر نهضتی که به فرماندهی رهبر معظم انقلاب شکل گرفته را بدانند چرا که این نهضت رمز موفقیت های ایران در سال های اخیر بوده است.
عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی عراق برای شرکت در نخستین سالگرد شهادت حجت الاسلام شیخ کامل هلالی رایزن فرهنگی ایران در عراق به اهواز سفر کرده بود.
7152/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.