مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: هیچ چراغی در کشور بدون نفت روشن نمی شود و نفت نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، احمد محمدی در سمینار مسئولیت اجتماعی صنایع، محرومیت زدایی و توسعه منابع انسانی که از صبح امروز ۹ اسفند در تالار اجتماعات شهرک نفت در حال برگزاری است، اظهار کرد: تا پایان سال جاری ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برای مسئولیت های اجتماعی هزینه شده است که بخشی از یک زنجیره است و نمیتوان آن را حذف کرد.

وی افزود: برای انجام درست هر کار باید تمام جامعه هدف و مشتریانی که  فعالیت در محیط آنها انجام می شود مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب خاطرنشان کرد: این شرکت چه قبل و چه پس از انقلاب همواره به محیط پیرامون خود و مسئولیت های اجتماعی توجه جدی داشته است.

محمدی ادامه داد: شرکت مناطق نفت خیز جنوب پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به واسطه اهمیت مردم برای انقلاب به شکل بسیار جدی تری به مسئولیت های اجتماعی ورود کرده است. زندگی مردم ساکن مناطق نفت خیز و تأسیسات نفتی می تواند شاخصی برای توفیق طرح های نفتی و تاثیر نفت بر زندگی آنها باشد.

وی ضمن اشاره به این نکته که ما برای شناسایی مناطق محروم و کم برخوردار برنامه ریزی کردیم، تصریح کرد: باید  متناسب با مناطق محروم در حوزه مسئولیت های اجتماعی اعتباراتی هزینه کنیم.

مدیرعامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب تاکید کرد: هیچ چراغی در کشور بدون نفت روشن نمی شود و نفت نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد.

محمدی علت حمله دشمن به نفت و تحریم نفت ایران را متاثر از وابستگی اقتصاد کشور به نفت دانست و گفت: دشمن این نکته را خوب می داند و به همین دلیل نفت ایران را تحریم کرده است.

وی اشاره کرد: با توجه به حجم محرومیت استان شاید حق مطلب به درستی ادا نشده است، اما در حوزه مسئولیت های اجتماعی ضرورت تعامل مردم، دولت و نفت امری ضروریست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.