بیژن بداغی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:در این طرح واحدهای عرضه پوشاک، اغذیه ، آجیل و خشکبار، شیرینی فروشی و مواد پرمصرف در بازار خرمشهر با مشارکت اداره تعزیرات حکومتی، بهداشت، دامپزشکی ، اصناف و اماکن نیروی انتظامی نظارت و بازرسی می شوند.
وی کل واحدهای صنفی خرمشهر را 6هزار واحد بیان کرد و گفت: شهروندان خرمشهری در صورت مشاهده هر گونه تخلف در زمینه گران فروشی، کم فروشی، تقلب و عدم صدور فاکتور مراتب را با تلفن 124 و یا به صورت حضوری به واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت در سایت اداری خرمشهر مراجعه کنند.
بداغی افزود: در این طرح براساس مصوبات ستاد سفرهای نوروزی مقرر شد برخی از واحدهای صنفی مانند صنف مکانیک، برق خودرو، تعویض روغن و نانوایان به صورت کشیک 24 ساعته با نصب پلاکارد به مسافران و شهروندان خرمشهری خدمات ارایه می کنند.
وی با اشاره به تنظیم بازار گفت: به منظور تنظیم بازار با نظارت دستگاه های متولی مواد غذایی از قبیل گوشت قرمز، مرغ منجمد، برنج و شکر در چهار نقطه خرمشهر و مینوشهر توزیع می شود.
رئیس اداره صنعت، معدن، تجارت خرمشهر گفت: با پی گیری به عمل آمده از طریق جهاد کشاورزی و تعاون روستایی 75 تن پرتقال و 40 تن سیب درختی از تاریخ 25 اسفند ماه در چهار نقطه کوت شیخ، مینوشهر، شنه و محرزی و حفار این شهرستان توزیع خواهد شد.
بداغی افزود: همچنین به منظور رفاه حال شهروندان خرمشهری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از تولید به مصرف با 25 درصد تخفیف به زودی در سطح شهر گشایش می یابد.
وی گفت: این نمایشگاه با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند، اتاق اصناف از طریق کارگزاران تعیین شده برپا می شود.
شهرستان خرمشهر 6 هزار واحد صنفی فعال دارد.
7100/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.