به گزارش ایرنا افشین قطبی پنجشنبه در نشست خبری بعد از بازی با استقلال اظهار داشت: به هواداران استقلال و این تیم تبریک می‌ گویم، بازی جذابی بود و تماشاگران لذت بردند اما باید بگویم که ما روی اشتباهات خودمان گل خوردیم که واقعا ناراحت کننده بود.
وی ضمن قدردانی از بازیکنان تیمش به دلیل بازی خوبی که ارائه دادند گفت: ما حداقل در این بازی 6-5 موقعیت صد درصد داشتیم اما استقلال کیفیت خود را با کمترین موقعیت نشان داد، از هواداران 2 تیم تشکر می‌ کنم که جو هیجان‌انگیزی را ایجاد کردند اگر چه شرمنده آن ها شدیم و نتوانستیم پیروز شویم.
قطبی با بیان این که گل اول استقلال اولین یا دومین موقعیت بازی بود گفت: اگر منشا صد بار دیگر هم این گونه شوت کند وارد گل نمی‌شود اما توپ او امروز تبدیل به گل شد‌.
وی افزود :پس از این که گل مساوی را زدیم استقلال در دقایق کوتاهی گل دوم را زد که این موضوع نشان می دهد بازیکنان ما تمرکز لازم را نداشتند، باید روی این موضوع بیشتر کار کنیم تا در مسابقات آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.
سرمربی فولاد با بیان این که در نیمه دوم برتر از حریف بودیم گفت: با وجود این که موقعیت‌ های پرشماری روی دروازه حریف خلق کردیم اما آخرین لحظه گل سوم را خوردیم این در حالی است که ما تمام تلاش خودمان را برای پیروزی در این بازی انجام دادیم. 
وی در خصوص خط هافبک تیمش گفت: فرزاد جعفری بد کار نکرد و در نیمه دوم یک سانتر عالی انجام داد که باید گل می شد. عارف آغاسی هم چند بار جلو رفت ولی ما در ساختار تیمی‌ خود دوست داریم آغاسی عقب بماند چون او به خط دفاع ما خیلی کمک می‌کند.
دیدار تیم های فولاد و استقلال با نتیجه سه بر یک به سود تیم استقلال به پایان رسید.

/6002/9879
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.