به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان، محمد سبزه زاری بیان کرد: در 24 ساعت گذشته اهواز با 25.6 و ایذه با 7.5 درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را داشتند؛ حداقل دمای اهواز در این مدت 13 درجه سانتیگراد گزارش شده است.
وی افزود: نقشه های پیش یابی نشان دهنده فعالیت سامانه بارشی در جو خوزستان در امروز چهارشنبه تا اواخر روز جمعه با شدت و ضعف است که بیشترین حجم بارش برای نیمه شمالی، شرقی و شمال شرقی خوزستان قابل انتظار است.
سبزه زاری ادامه داد: در این مدت در ارتفاعات خوزستان بارش برف مورد انتظار است ضمن اینکه در بعضی ساعات امروز وزش باد شدید پیش بینی می شود.
مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود:میزان بارندگی در 24 ساعت گذشته را در امیدیه 2.1، دهدز 2، آغاجاری 1.4، شادگان 1.3، هندیجان و بهبهان یک، رامهرمز و ایذه 0.6، شوشتر و لالی 0.3، کشاورزی اهواز 0.2 ، بستان، ماهشهر و حسینیه اندیمشک 0.1 و اهواز و آبادان 0.01 میلیمتر گزارش شد.
اداره کل هواشناسی خوزستان دیروز در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به تشکیل الگوی وزش بادهای به نسبت شدید تا شدید به ویژه در نیمه‌جنوبی و مرکزی خوزستان انتظار فعالیت برخی از کانون‌های داخلی و تاثیر آن بر مناطق مرکزی استان برای ساعاتی در اواسط روز چهارشنبه وجود دارد.
3004/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.