به گزارش ایرنا آیت الله موسوی جزایری یکشنبه در مراسم افتتاح 2 مدرسه در شهرستان دشت آزادگان که با حضور سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش انجام شد بیان کرد: حضور چهره ای مانند مجید مجیدی خلاق و خدمتگزار مردم و کارگردان فیلم محمد رسول الله (ص) که در دنیا شناخته شده است در جمع خیرین مدرسه ساز در خوزستان مایه افتخار استان است .
آیت الله موسوی جزایری بیان کرد: ما برای اسلام و عدالت انقلاب کردیم و تاریخ نشان داده است که فقط ولایت آل محمد (ص) نتیجه بخش است.
نماینده ولی فقیه در خوزستان همچنین با اشاره به همدلی و وحدت ایرانیان افزود: تهدیدات استکبار جهانی هیچ تاثیری بر همبستگی و اتحاد ملت بزرگ ایران اسلامی ندارد.
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان یکشنبه با ارایه توضیحاتی در باره ساخت این 2 مدرسه بیان کرد: مدرسه چهار کلاسه روستای بیت سلیت این شهرستان به نام زهیر بن قین با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال و در زمینی به مساحت 250 متر مربع ساخته شده است.
محمد تقی زاده ادامه داد: این مدرسه توسط موسسه خیریه راه ایمان وابسته به دفتر آیت الله سیستانی احداث شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: مدرسه چهار کلاسه نافع بن هلال در شهرستان سوسنگرد نیز با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال توسط دفتر آیت اله سیستانی ساخته شده است.
وی گفت: این مدرسه چهار کلاسه در روستای هوفل غربی سوسنگرد توسط موسسه خیریه راه ایمان احداث شده است و ٢٥٠ متر مربع مساحت دارد و محوطه سازی آن در فضای یک هزار و ٣٠٠ متر مربع انجام شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تمامی نیروهای شاغل در این دو مدرسه نیز از ساکنان بومی این روستا هستند .
امروز پنج مدرسه که به همت موسسه خیریه راه ایمان وابسته به دفتر آیت الله سیستانی در روستاهای حاشیه شوشتر، حمیدیه و دشت آزادگان ساخته شده اند ، تحویل آموزش و پرورش شدند.
7158/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.