سه میلیارد ریال کالای قاچاق در آبادان کشف شد
فرمانده انتظامی استان خوزستان از توقیف یک دستگاه کامیونت ایسوزو حامل کالای قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی شهرستان آبادان خبر داد.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خوزستان سردار حیدر عباس زاده روز جمعه اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی آبادان حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مظنون شده و وفق مقررات خودروی مذکور را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی 25 دستگاه موتور کولر گازی، 25 دستگاه پنل کولر گازی، 96 عدد فلاسک چای، 48 عدد کیف چرمی، 27 عدد چمدان، هشت دستگاه جاروبرقی و یک هزار و 986 عدد انواع لوازم آشپزخانه فاقد مجوز گمرکی کشف کردند.
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.

**سارق حرفه ای در بهبهان دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان گفت: سارق حرفه ای منزل با 10 فقره سرقت در عملیات غافلگیرانه پلیس شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا پاپی روز جمعه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان بهبهان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری 11 با تلاش اطلاعاتی یک سارق حرفه ای و سابقه دار به هویت 'ع-پ' را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سرهنگ پاپی بیان کرد:در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیری اموال مسروقه کشف شده و متهم نیز در تحقیقات اولیه پلیس به 10 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کرد.

**دستگیری سارقان حرفه ای احشام با هشت فقره سرقت در هفتگل
فرمانده انتظامی هفتگل از دستگیری سارقان حرفه ای احشام با هشت فقره سابقه سرقت در این شهرستان طی عملیات ضربتی مأموران پلیس خبر داد.
سرهنگ علی تقدسی خو در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی از نقاط هفتگل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با تحقیقات گسترده مأموران انتظامی 2 سارق حرفه ای که سابقه چندین فقره انواع سرقت در شهرستان هفتگل را در پرونده خود داشتند، شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
در 26 دی امسال فرمانده انتظامی هفتگل از دستگیری سارق حرفه ای احشام با 14 فقره سابقه سرقت در این شهرستان خبر داده بود.

**سارق حرفه ای در دام پلیس شوش گرفتار شدند
فرمانده انتظامی شوش از دستگیری 2 سارق حرفه ای با 11 فقره سرقت داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حمیدرضا بهاروند درتشریح جزئیات این خبرگفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در برخی مناطق شهرستان شوش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری 11 شوش با تحقیقات تخصصی و گشت زنی هدفمند، 2 سارق حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
7280/7152/7104/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.