به گزارش ایرنا مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس خوزستان در حاشیه بهره برداری از این پروژه ها که به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه 15 کلاسه قلم چی در اهواز برگزار شد افزود: این ١٠7 فضاها شامل 53 هزار و 156 متر مربع زیربنا ، ‏‏3٨3 کلاس درس ، ٦3 پروژه روستایی ، ٤٤ پروژه شهری و ٩ زمین چمن ‏ورزشی است.
رضا رضایی ادامه داد: برای احداث این فضاها درمجموع ٧٠٠ میلیارد ریال از محل ‏اعتبارات ملی ، استانی ، و مردمی هزینه شده است.
وی در ادامه گفت:450فضا و پروژه آموزشی دیگر نیز با یک هزار و 500 کلاس درس درحال ساخت است که پیش بینی می شود تا پایان امسال یک هزار کلاس درس به بهره برداری برسد، و 500 کلاس درس دیگر نیز در نیمه نخست سال آینده بهره برداری شود.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز در این آیین بیان کرد: همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب پرافتخار اسلامی، پروژه های عمرانی متعددی در حوزه آموزش و پرورش خوزستان به بهره برداری می رسد.
محمد تقی زاده افزود: به مناسبت فرارسیدن دهه فجر امروز شاهد بهره برداری از 107 پروژه آموزشی، ورزشی و پرورشی در خوزستان هستیم.
وی در ادامه با اشاره به افتتاح دبیرستان 15 کلاسه قلم چی در اهواز، خاطرنشان کرد: این فضای آموزشی نوساز در زمینی به مساحت پنج هزار و 600مترمربع و در قالب 15 کلاس آموزشی ساخته شده است.
تقی زاده با اشاره اینکه دبیرستان 15 کلاسه قلم چی با 40 میلیارد ریال ساخته شده، توضیح داد: 32 میلیارد ریال از این مبلغ از محل اعتبارات ملی و هشت میلیارد ریال از محل اعتبارات مشارکتی تامین شده است.
وی افزود: ارتقای شاخص فضاهای آموزشی و توسعه کمی و کیفی این فضاها در سطح خوزستان به صورت جدی دنبال می شود و در این مسیر از همه ظرفیت های عمرانی استانی استفاده خواهیم کرد.
7158/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.