رضا علیجانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم ملی حفاری که در این فصل بازیکنان کلیدی و ملی پوش خود را از دست داده است امروز در اهواز به مصاف تیم شهید شهنی مسجدسلیمان رفت و مقتدرانه با نتیجه پنج بر یک به برتری رسید.
وی بیان کرد: تیم ملی حفاری با ١٢ امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار دارد، این تیم در ٦دوره برگزاری لیگ برتر گلف کشور چهار عنوان قهرمانی و ٢عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داده است.
رییس هیات گلف خوزستان افزود: دیگر بازی این هفته بین تیم های سورتمه اهواز و نفت مسجدسلیمان برگزارشد که این دیدار حساس و نفس گیر برنده ای در برنداشت و 2 تیم به نتیجه سه بر سه رضایت دادند.
وی ادامه داد: همچنین تیم های تاراز مسجدسلیمان و هیات گلف اصفهان در مسجدسلیمان به مصاف یکدیگر رفتند که تیم میزبان با نتیجه چهار بر 2 به پیروزی رسید و نتیجه دور رفت را تکرار کرد، تیم تاراز با این پیروزی با 9 امتیاز در رده دوم گروه خود جای گرفته است.
وی عنوان کرد: تیم تاراز مسجدسلیمان در این فصل بازیکنان سابق تیم ملی را به کار گرفته است که تاکنون نتایج بسیار خوبی کسب کرده است.
به گزارش ایرنا رقابت های لیگ برتر گلف کشور با حضور هشت تیم برگزار می شود که پنج تیم از این تعداد ، خوزستانی هستند.
در گروه الف سورتمه اهواز و نفت مسجدسلیمان با هفت و پنج امتیاز در رده اول و دوم قرار دارند و تیم های ملی حفاری اهواز و تاراز مسجد سلیمان با 12و 9 امتیاز جایگاه اول و دوم گروه ب را از آن خود کرده اند.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.