به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمد امام روز شنبه در آیین نمادین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه پروین اعتصامی افزود: پیشرفت های عظیمی در عرصه های علمی و صنعتی بواسطه انقلاب اسلامی کسب شده است.
وی اظهار داشت: اقتدار نظام اسلامی ایران به اندازه ای است که توطئه ها و کارشکنی های ابرقدرت ها توان ضربه زدن به آن را ندارند.
امام جمعه شوش اعتماد به نفس و خود باوری ملت ایران را دلیل پیشرفت کشور در زمینه های مختلف دانست و افزود: امروز همه وظیفه داریم این دستاورد بزرگ انقلاب را حفظ و در میان نسل جوان جامعه نهادینه کنیم.
وی تاکید کرد: اگر این اعتماد به نفس و خودباوری در میان دانش آموزان و نسل آینده ساز جامعه نهادینه شود کشور همچنان در اوج عزت و اقتدار باقی خواهد ماند و روز به روز بر پیشرفت های آن افزوده می شود.
حجت الاسلام امام 12 بهمن را روزی تاریخی برای ملت ایران دانست و گفت: مردم در این روز طعم واقعی پیروزی، تعامل و روحیه جهادی را تجربه کردند.
معاون فرماندار شوش نیز در این آیین اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز به عنوان الگویی عملی زمینه بیداری اسلامی در بسیاری از کشورهای اسلامی را فراهم کرده و استکبار جهانی را به زانو در آورده است.
عبدالحسن آل کثیر دهه مبارک فجر را بهترین زمان برای اثبات کارآمدی نظام دانست و افزود: برنامه های این دهه باید کارآمدی نظام را به جامعه به ویژه نسل جوان ثابت کنند.
بیش از 40 هزار دانش آموز در شهرستان شوش مشغول تحصیل هستند.
7280/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.