به گزارش ایرنا افشین حیدری روز یکشنبه در مجمع انتخاب هیات کبدی خوزستان بیان کرد: با وجود چهار تیم فوتبال خوزستانی در لیگ برتر اما معتقدیم به فوتبال بانوان این استان قدری اجحاف شده و دختران فوتبالیست استان حتی یک مکان اختصاصی برای فعالیت ندارند این در حالی است که خانم گل فوتبال ایران یک خوزستانی است.
وی با بیان اینکه از هفته آینده کار بازسازی و آماده سازی زمین اختصاصی فوتبال بانوان آغاز می شود گفت: به واسطه این زمین، بانوان فوتبالیست خوزستان می توانند در تمام طول روز به تمرین بپردازند و دیگر دغدغه مکان نداشته باشند.
حیدری افزود:ورزش خوزستان به عنوان قطب ورزش کشور نیازمند برنامه ریزی در راستای افزایش زیرساخت های ورزشی است که در 2 سال گذشته در بخش زیرساخت کارهای بزرگی صورت گرفته است به گونه ای که در بخش پروژه های عمرانی در کشور رتبه اول را داریم؛ معتقدیم تجهیزات و امکانات ورزشی باید به صورت عادلانه در خوزستان توزیع شود لذا در تمام شهرستان های استان کار توسعه زیرساخت های ورزشی را انجام می دهیم.
وی با بیان اینکه در ماه آینده میزبان مسابقات وزنه برداری گزینشی المپیک و شطرنج بین المللی جام کارون هستیم که امیدواریم این رقابت ها به بهترین شکل برگزار شود گفت: تمام تلاش ما گسترش رشته های ورزشی در تمام نقاط خوزستان است تا از این طریق تعداد ورزشکار بیشتری در تیم های ملی داشته باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی ادامه داد: این رقابت ها بسیار آبرومندانه و در شان نظام برگزار شد به شکلی که همه کشورها از میزبانی اندیمشک تمجید کردند؛ در کنار این مسابقات افتتاح سالن شهید سروندی اندیمشک را داشتیم که یکی از مجهزترین سالن های ورزشی کشور است.
وی بیان کرد: هم اکنون 300 پروژه عمرانی ورزشی در نقاط مختلف خوزستان در حال اجرا است و امیدواریم تا پایان سال 97 بخش زیادی از آنها تکمیل و در خدمت مردم قرار گیرد.
حیدری با بیان اینکه تمام رشته های ورزشی به ویژه کبدی خوزستان باید از ظرفیت پیشکسوتان به خوبی استفاده کنند افزود: یکی از اولویت های ما در ورزش استان، استفاده از تجربه پیشکسوتان و رعایت احترام به این قشر است.
وی با تاکید به برگزاری مجامع سالیانه تمام هیات های ورزشی خوزستان گفت: با برگزاری این گونه مجامع تمام مشکلات و نواقص هیات ها برطرف خواهد شد؛ متاسفانه برخی از هیات های شهرستانی هیچ گونه برنامه ای در دستور کار ندارند که روسای هیات های استان باید فکری برای این موضوع کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان استعدادیابی را یکی از ارکان مهم در پیشرفت هر رشته ورزشی دانست و افزود: انتظار داریم تمام مسئولان هیات های استان به نقاط محروم و شهرستان های کم برخوردار رفته و استعدادهای ناب را شناسایی کنند؛ همچنین برگزاری اردوهای ماهیانه با حضور استعدادهای برتر هر رشته ورزشی باید جزو اولویت های هیات ها قرار گیرد.
وی خطاب به رییس فدراسیون کبدی گفت: کبدی خوزستان یکی از پایگاه های مهم در کشور به شمار می رود لذا انتظار می رود شاهد اردوهای تیم ملی و مسابقات کشوری باشیم تا استقبال عمومی از این رشته بیشتر شود؛ همچنین از ظرفیت داوران خوزستان در رویدادهای بین المللی و کشوری بیشتر استفاده شود.
مجمع انتخاب رییس هیات کبدی خوزستان با حضور رییس فدراسیون کبدی روز یکشنبه با شرکت یک نامزد برگزار، و کمال سعدی آل کثیر به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.