به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بهبهان با کنترل دقیق خودروهای عبوری سه دستگاه خودروی سمند، پژو 405 و دنا حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودروهای توقیفی تعداد زیادی کالای قاچاق از قبیل لوازم خانگی و ابزار آلات کابینت فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف 4و ضبط شد.
فرماندهی انتظامی خوزستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را سه میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه سه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.
دوم بهمن امسال نیز چهار خودروی حامل کالای پارچه و پوشاک قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال در شهرستان بهبهان توقیف شده بود.

** دستگیری سارق حرفه ای با 23 فقره سرقت در بهبهان
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری یک سارق حرفه ای با 23 فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان بهبهان خبر داد.
سرهنگ سید محمد صالحی در تشریح جزییات این خبر گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان بهبهان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری 12 بهبهان با اقدامات اطلاعاتی یک سارق حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.
وی گفت: متهم در تحقیقات پلیس به 23 فقره سرقت اماکن خصوصی در نقاط مختلف شهرستان بهبهان اعتراف کرد.
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
7152/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.