به گزارش ایرنا عباس اورسجی روز یکشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات کبدی خوزستان که در اهواز برگزار شد بیان کرد: اتفاقی که در بازی های آسیایی جاکارتا رخ داد و ما در هر 2 بخش بانوان و آقایان به طلا رسیدیم حاصل یک برنامه مدون، مدیریت مشارکتی، عدالت محوری و خرد جمعی بود که در آینده سعی می کنیم با برنامه ریزی منسجم تر به اهداف بالاتر برسیم.
وی با بیان اینکه از پارسال یک برنامه راهبردی برای فدراسیون ترسیم کردیم گفت: بحث آموزش، کسب کرسی های بین المللی، توسعه ورزش همگانی، استعدادیابی، تثبیت جایگاه کبدی و ارتقای آن از اولویت های ما در این برنامه به شمار می رود.
رییس فدراسیون کبدی با بیان اینکه پس از قهرمانی تیم ایران در بازی های آسیایی وظایف ما به مراتب سنگین تر شد افزود: بنا داریم این رشته را در مدارس گسترش دهیم.
وی در ادامه گفت: معتقدیم هیات کبدی خوزستان باید از حاشیه ها به دور باشد تا به اهداف از پیش تعیین شده خود برسد.
وی افزود: خوزستان از ظرفیت بالایی در تمام رشته های ورزشی از جمله کبدی برخوردار است و این استان می تواند سهم بالایی در اردوهای تیم ملی داشته باشد اگر چه در چند سال اخیر به دلیل پرداختن به مسایل حاشیه ای از جایگاه اصلی خود دور شده است؛ انتظار می رود مسئول جدید این هیات که خود کبدی کار است با اتحاد و همدلی به پیشرفت این رشته در استان کمک کند.
اورسجی با بیان اینکه تلاش می کنیم تجهیزات لازم را در اختیار هیات کبدی خوزستان قرار دهیم گفت: با توجه به فعالیت های مثبت هیات کبدی خوزستان در ماه های اخیر تصمیم گرفتیم سالیانه 2 تخته تاتامی به هیات کبدی این استان واگذار کنیم.
وی بیان کرد:با توجه به اینکه کبدی جزو ورزش های محله ای خوزستان است و شاید با اسم های دیگری شناخته می شود، معتقدم برای پیشرفت این رشته در استان باید استعدادیابی را از محلات و یا روستاها شروع کرد.
رییس فدراسیون کبدی افزود: پس از قهرمانی ایران در آسیا استقبال خوبی از این رشته شد و فعالیت در کبدی مورد توجه حامیان مالی(اسپانسرها) قرار گرفت؛ با هماهنگی صدا و سیما بازی های لیگ برتر کبدی پخش زنده خواهد شد که این موضوع باعث جذب حامی مالی می شود.
وی گفت: کبدی خوزستان در گذشته بازیکنان خوبی در تیم های ملی داشت لذا امیدواریم که در آینده نزدیک شاهد رشد این رشته و حضور بازیکنان بیشتری از این استان در تیم های ملی باشیم؛ ما نیز در کنار هیات خوزستان هستیم و مشکلات کبدی را بررسی می کنیم.
مجمع انتخاب رییس هیات کبدی خوزستان با شرکت یک نامزد و با حضور 17 عضو در اهواز برگزار شد، و کمال سعدی آل کثیر توانست با 17رای تمامی آرا را به خود اختصاص دهد.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.