حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد عصر چهارشنبه در حاشیه سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان شادگان و دارخوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سفر قبلی وزیر ورزش و جوانان دستور ساخت یک سری پروژه ها داده شد و امروز مجددا از پروژه های ورزشی شهرستان بازدید به عمل آمد که قول تجهیز اماکن ورزشی شادگان و دارخوین داده شد.
وی با بیان این که از سوی وزارت نفت اعتبار خوبی به ورزش شادگان و دارخوین اختصاص داده شد افزود: در واقع پروژه هایی که امروز افتتاح شد و یا از آن ها بازدید به عمل آمد با کمک های وزارت نفت بوده است اگر چه با هماهنگی وزیر ورزش و جوانان قرار شد به زودی کفپوش سالن ورزشی توپچی و سالن دارخوین انجام شود.
ناصری نژاد افزود: بی شک حضور وزیر ورزش و جوانان در شادگان و دارخوین موجب می شود که وی از نزدیک نظاره گر مشکلات ورزش این مناطق باشد اما در کل باید گفت که وزارت ورزش و جوانان اعتبار خاصی برای ورزش شادگان لحاظ نکرده و بعضا امکانات ورزشی از هزینه و کمک های ورزشکاران و خیرین تامین می شود.
وی از کمبود بودجه به عنوان مهمترین مشکل توسعه ورزش در مناطق مختلف شهرستان شادگان و دارخوین نام برد و افزود: با وجود تمامی مشکلات ورزش شهرستان از قابلیت های بسیار زیادی برخوردار است و در صورت توجه ویژه به این قابلیت ها می توان نیازها را جبران کرد.
نماینده مردم شادگان و دارخوین در مجلس افزود: کمبود اعتبارات مهمترین مشکل هیات ‌های ورزشی شادگان است که از وزارت ورزش و جوانان انتظار می رود در زمینه ورزش و بر طرف کردن مشکلات ورزشکاران نگرش ویژه ای به شادگان و دارخوین داشته باشند.
به گزارش ایرنا مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در سفر به شهرستان شادگان و دارخوین از پروژه های ورزشی این مناطق بازدید کرد همچنین 2 پروژه ورزشی در شادگان افتتاح شد.
9879/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.