به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده روز سه شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی شهرستان هویزه با اشراف اطلاعاتی یک شرکت قاچاق نفت را شناسایی کردند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: مأموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی چهار تانکر حامل سوخت قاچاق را در شرکت مذکور شناسایی و در یک عملیات موفق آنها را توقیف کردند.
سردار عباس زاده ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از کامیون های توقیفی مقدار 120 هزار لیتر نفت خام قاچاق را که در تانکرهای خودروهای مذکور بارگیری شده بود، کشف و ضبط کردند و در این رابطه چهار متهم دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت بیش از پیش ادامه دارد.

*دستگیری سارق سابقه دار در مسجدسلیمان
فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان مسجدسلیمان، بلافاصله پس از تجزیه و تحلیل کارشناسی ماموران کلانتری 12 پس از تجزیه و تحلیل جغرافیای جرم و شیوه و شگرد سرقت، با انجام تحقیقات اطلاعاتی، سارق لوازم داخل خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سرهنگ حسینی با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به 12 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مسجد سلیمان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
7152/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.