سرهنگ رضا دولتشاهی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه چهار مسیر مهم در استان وجود دارد که نیاز به بررسی و تکمیل پروژه های راهسازی دارند، گفت: سوانح رانندگی در جاده های امیدیه - دیلم ، هندیجان- ماهشهر، هفتکل به باغملک- ایذه و ملاثانی - شوشتر به شدت افزایش یافته است.
وی محور امیدیه به دیلم را نیاز به اقدام فوری جهت ایمن سازی مسیر دانست، افزود: متاسفانه این مسیر امسال جزو پرحادثه ترین جاده های استان بوده که بیشترین تلفات را در خوزستان به خود اختصاص داده است.
رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به اینکه استاندار خوزستان برای تامین اعتبار این محورها حیاتی دستورات لازم را ابلاغ کرده ، گفت: برخی از طرح های راهسازی در محورهای یاد شده به حالت نیمه تمام رها شده اند در صورتی که این جاده ها زیر بار ترافیکی بروند آمار سوانح رانندگی در استان خوزستان کاهش می یابد لذا نیاز است این طرح ها با سرعت بیشتری تکمیل و به بهره برداری برسند.
دولشاهی همچنین به طرح زمستانه خدمات جاده ای با مشارکت دستگاه های خدمات رسان ، پلیس راه ، امداد و نجات جاده ای ، اورژانس و راهداری اشاره کرد و گفت: این طرح از یکم دی ماه در محورهای مواصلاتی این استان آغاز شده و تا فروردین 98 ادامه دارد.
وی تصریح کرد: عملیات راهداری زمستانی جهت ارایه خدمات مطلوب به مسافران، رانندگان و در راه ماندگان ناشی از بارش ، برف و ریزش کوه در فصل های سرد سال اجرا می شود.
رئیس پلیس راه خوزستان با تاکید بر کنترل خودروها برای استفاده از تجهیزات زمستانی گفت: رانندگانی که قصد تردد در مناطق سردسیر دارند خودرو های خود را به چراغ و زنجیر چرخ و بخاری و سایر تجهیزات زمستانی مجهز کنند تا در طول سفر با مشکل مواجه نشوند.
گفتنی است، طرح زمستانی خدمات جاده ای صبح شنبه با تمرین خودروهای پلیس راه ، خدماتی ، تجهیزاتی ، امدادی و اورژانس و نیز راهداری در محل پلیس راه اهواز - اندیمشک آغاز شد.
9931/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.