همراهی علم ودین برای تعالی جامعه ضروری است
به گزارش ایرنا امام جمعه موقت اندیمشک با اشاره به لزوم وحدت حوزه و دانشگاه گفت:همراهی دین و علم برای تعالی ، پیشرفت و آبادانی جامعه اسلامی ضروری است.
حجت الاسلام سید ولی الله مهدوی در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود: وحدت حوزه و دانشگاه ، یعنی وحدت در هدف که موجب رشد و بالندگی جامعه می شود.
وی افزود:تاریخ انقلاب اسلامی نشان دهنده تلاش این دو مجموعه برای رسیدن به دستاوردهای مهم است و باید با حفظ وحدت و ارتباط تنگاتنگ بین این مجموعه های اثرگذار ، بستر پیشرفت هرچه بیشتر کشور را فراهم کرد.
حجت الاسلام مهدی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع خانواده های معزز شهدا اظهار کرد:با توجه به فرمایشات معظم له ، جوانان امروز ما باید با تقویت اعتقاد و روحیه خود همانند جوانان اول انقلاب و دفاع مقدس همچون کوه در برابر توطئه های رنگارنگ دشمن بیدار و محکم باشند.
وی گفت:دشمنان نظام اسلامی همواره با حیله و نیرنگ به دنبال آسیب زدن به جامعه اسلامی و جوانان هستند که در این شرایط بیداری اسلامی یک ضرورت است.
امام جمعه موقت اندیمشک همدلی بین همه جریان ها را مهم دانست و گفت:جناح بازی ، سیاسی کاری ، منفعت طلبی و کم کاری در واقع فرصت دادن به دشمنان و خلاف منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
7281/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.