محسن آقایی بامداد جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارندگی شدید و توفان پنجشنبه شب در این شهرستان به چادرها خسارت زد و آبگرفتگی وسایل این عشایر را به همراه داشت.
وی افزود: اوضاع منطقه تحت کنترل است و با کمک نیروهای بخشداری مرکزی، هلال احمر و امور عشایر چادرهای این خانوارها برپا شدند.
بخشدار مرکزی گتوند گفت: نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای، اداره برق و دیگر نیروهای امدادی و عملیاتی شهرستان هم اکنون در حال خدمات رسانی و امداد رسانی به شهروندان و روستائیان هستند.

** روستای رودنی در بخش عقیلی گتوند در محاصره سیلاب قرار گرفت
بخشدار عقیلی گتوند نیز بامداد جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روستای رودنی در این بخش بر اثر بارندگی شدید و سیلاب در محاصره آب قرار گرفت و تردد اهالی این روستا هم اکنون امکان پذیر نیست.
مجید حسنی با بیان اینکه نیروهای بخشداری مرکزی و دستگاه های امدادی، عملیاتی در این نقطه قرار دارند، افزود: آب دو روستا در حال فروکش کردن است و تا ساعاتی دیگر تردد برای این روستائیان امکان پذیر می شود.
وی ادامه داد: بخش زیادی از مزارع کشاورزی از جمله گندم، یونجه و دیگر محصولات کشاورزی روستاهای رودنی و شهید محمدی در بخش عقیلی نیز به زیر آب رفت و دچار خسارت شد.
بخشدار عقیلی گتوند گفت: سه خودرو نیز در منطقه تنگ بید زرد درحوالی روستای پشت درب در محور ارتباطی بخش عقیلی گتوند به بخش عنبر مسجد سلیمان بر اثر بارندگی شدید و سیلاب دچار حادثه شدند که با همکاری شهرداری ترکالکی، نیروهای هلال احمر و بخشداری به این خودروها امداد رسانی شد.
به گزارش ایرنا راه ارتباطی روستاهای آبید علیباز، آبید حاجی بابا، کوشکک، دوپیران و چغامله در بخش مرکزی و روستاهای دشت بزرگ، محمدی و دهلران در بخش عقیلی گتوند براثر بارندگی شدید، سیلاب و بالا آمدن رودخانه های فصلی قطع شد.
آبگرفتگی معابر و خیابان ها ناشی از بارندگی شدید امروز در گتوند تردد را برای برخی از شهرها و روستاهای این شهرستان بویژه شهر جنت مکان با مشکل مواجه کرد.
بارندگی شدید همراه با تگرگ برای ساعاتی برق گتوند مرکز شهرستان و برخی از مناطق شهرستان را قطع کرد.
گتوند از شهرستان های حادثه خیز در شمال استان خوزستان واقع شده است.
7467/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.